nedelja, 29. maj 2011

TEK NA ATLETSKI STEZI

Za začetek članek o koristnosti treninga na atletski stezi Janeza Ferlica, objavljen oktobra 2007 v Gorenjskem glasu.
Moje izkušnje
Na atletski stezi ne tečem velikokrat. Največ poleti 2008, ko se je v Ljubljani odvijalo evropsko prvenstvo v atletiki za veterane, pa tudi takrat sem na stezi le malo treniral, več tekmoval:
  • 29. junij, veteransko DP : 5000 m - 18:30;
  • 26. julij, EVACS : 1500 m - 4:46:44 (v vročini ob 12. uri);
  • 30. julij, EVACS : 5000 m - 18:00:79;
  • 31. avgust, 1. TFdesetka: 10 000 m -37:21;
  • V naslednjih letih sem bil na stezi še na drugi in tretji TF desetki (2009 - 38:50 , 2010 - 37:56);
  • in to je to!
Potem, ko so lani uredili 250 metrsko tartansko atletsko stezo v Železnikih, sem z veseljem opravil nekaj tekov na njej. Po lanskem LM pa sem se raje odpravil v naravo, v klance, ki jih pri nas ne manjka.  Tako sem nadaljeval tudi prve mesece letošnjega leta. Sredi marca smo v AD začeli s četrtkovimi tekaškimi druženji na stezi in zadeva se je lepo razvila. Prihajati so pričeli popolni tekaški začetniki (resnici na ljubo, tudi tukaj se je pokazala praksa, da so ženske v večini). Razdeljeni v skupine nato delamo sposobnosti oz. pripravljenosti primerne teke. Začetniki intervalov pač ne tečejo, a je dobro, ker se vse odvija na enem mestu, v skupini. Boljši in bolj izkušeni oz. tisti, ki hodimo tudi na tekmovanja, prav tako lahko opravimo kvalitetnejši trening intervalov, kot če bi jih delali sami. Prejšni četrtek nas je bilo že 16...
Težave
so se pojavile pred nekaj tedni. Bolečina v levem kolku. Nič posebnega, a ugotavljam, da vedno pri teku na stezi. Seveda sem se spet lotil brskanja po netu in trenutno mi je najbliže tale  . Četrtkovim tekom sem dodal še torkove hitre 250-ke  (20 ponovitev), krivina na 250 metrskem krogu je ostrejša kot na 400 m in očitno se je nabralo preveč.
Pri treningih v klanec pa nobenih problemov.
Današnji poizkus
Danes zvečer sem bil spet na stezi. Prvi krog sem naredil v običajno smer, nasproti urinega kazalca. Boleče! Nato sem se obrnil in tekel 5 km v obratno smer, od tega 2 km bos. Nobenih bolečin v kolku!
Kako naprej
Tole bolečino bo treba budno spremljati in se ji prilagajati. Z današnjim preizkusom mislim, da sem naredil korak naprej.
TF 10-ka bo tudi letos, menda 28. avgusta.
Začetek septembra BAVI , malo sem že špekuliral okrog možnih disciplin in zaenkrat mi je glede na časovno razporeditev najbolj všeč varianta 1500 m v petek in 21 km v nedeljo...Bomo še videli!
Veteransko DP je pa že konec junija v Domžalah, ne bi bilo slabo, če ne drugega, kot priprava... 
10 krogov za 10 nasmehov
Dogodek humanitarnega društva Vztrajaj- Never give up se bo v celoti odvijal na stadionih, na atletskih stezah. 105 krogov za dolžino maratona. Začne se v petek v Hrastniku...udeležite se katerega od njih. Tule je urnik akcije 10 za 10!
In poznam še nekoga, ki je svojo prvo maratonsko razdaljo pretekel na stezi...                                                                                                                   

Ni komentarjev:

Objavite komentar