sobota, 28. maj 2011

Tekaški vikend

Uh, koliko je tekaških prireditev!
Tem moramo prišteti še grosupeljskih 24 ur , pa Muto  za trekerje...
Vreme je enkratno, v Grosuplju meljejo že od včeraj, od 18. ure dalje in bodo vztrajali danes do 18. ure. Tuširanje zagotovljeno, skoraj non-stop.
V mojem planu je bil Koroški treking Muta. Bil! Pa ga je odplavilo. Tako kot je napisal Janez: sem se odločil, da se ne bom cel dan tuširal.
Tako ostajam pri štirih tekmah letos. S tistih seznamov bi se kaj lahko odločil za katero, nekaj jih je prav blizu, npr. Visoški tek za Gorenjski pokal, ki sem se ga vedno rad udeleževal, pa županov tek na Brdu pri Kranju, navsezadnje niti Domžale, kjer se bo odvijala tekma SLO pokala v gorskih tekih (disciplina gor-dol, nekakšna kros varianta) niso daleč...pa mi ni dosti do tega. Prav hitro bi se moral odločiti, ura je 7, tekme dopoldne. Ja, pa v Grosuplje bi se lahko podal, do konca prireditve je še dolga, lahko bi še kaj naredil...vsaj toliko kot lani, ko sem tekel cca 8 ur in pol in naredil 86 km.
V tem tednu sem tekel v torek (po cesti na Prtovč) in četrtek (atletska steza), včeraj smo označevali progo za tek na Ratitovec.
Jutri so pa že druge stvari, bo spet slabo s časom za tek...torej bo treba ukrepati že danes!

Ni komentarjev:

Objavite komentar