nedelja, 1. maj 2011

Prvomajsko tekanje po Obhodnici Ratitovec

1.maj. Praznik dela.Običajno nas na ta dan prebuja pihalni orkester Alples z budnico, a tokrat je nisem slišal, ker sem bil takrat, ko so se oni prebudili, že nekje v hribih okrog Soriške planine.
Od doma sem se odpeljal ob 7. uri v megli, pol ure kasneje mi je srce vriskalo ob pogledu na s soncem obsijana Dravh in Lajnar visoko nad Sorico.
Pozimi sem z Obhodnico opravil v več etapah, sedaj sem se odločil, da jo naredim naenkrat. Pot je markirana na 11 ur, seveda bo lahko šlo veliko hitreje. 15 minut do osmih sem se že vzpenjal čez smučišče Soriška planina in v desno do stare italijanske kasarne.
DILEMA
Od petih vrhov, ki jih na tem območju zajema Obhodnica, je kasarni najbliže Slatnik(1609m). In prav tu me je čakal še en oreh: ko sem januarja delal zimsko izvedbo, je bil žig pod snegom. Poleg tega je Slatnik na različnih kartah različno označen (cca 500 m razlike) in nisem vedel, na katerega so postavili žig. Takrat sem bil v enem tednu dvakrat na obeh vrhovih, pa nikjer nič. Tokrat sem od kasarne šel na najbližjega, proti zahodu. Nič! Zato sem potem šel na Možica (1602 m), pa oddaljeni Šavnik (1574 m), pri povratku pa od kasarne proti vzhodu čez greben proti Lajnarju. In sem ga našel, žig na Slatniku. YES! Je pa res tako postavljen, da ga pozimi hitro prekrije sneg.
Po odkritju sem nadaljeval na Lajnar (1549 m) in Dravh (1547 m) ter po sankaški progi na izhodišče. 1 ura 40 min.
Pijače s sabo nisem jemal, okrepčevalnica je bil avto, nekaj sem še pojedel, nato pa v drugi del obhodnice proti Ratitovcu. Tudi sedaj s sabo nisem jemal pijače. Saj je na Ratitovcu koča. Kačji rob (1520 m), Kremant (1658 m) in Altemaver ( z 1678 m najvišji vrh Ratitovškega pogorja) so bile naslednje tri točke, preostale so še planina Pečana (1470 m), Kosmati vrh (1643 m) in planina Klom (1490 m) ter seveda Gladki vrh (1667 m). Vse skupaj slabe 4 ure (bruto).
Pehtranovka na Ratitovcu je bila dobra, vpisali so me v seznam, nato pa še uro za povratek.
Poleti pa spet, poletna izvedba. 4x v štirih zaporednih letnih časih. Aja, da ne pozabim vzeti s sabo blazinice za žige. Danes so bili razpoznavni samo trije (na Kačjem robu je poleg celo blazinica), vsi ostali pa suhi kot poper...Zato sem imel s sabo fotoaparat, da sem vse KT poslikal, za vsak slučaj. V album sem jih dal le za vzorec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar