sobota, 26. februar 2011

KRALJICA ŠPORTOV



Atletika! Osnova za vse druge športe, tudi ekipne z žogo.
Atletske discipline so  meti (krogla, kladivo, kopje, disk), skoki (daljina, višina, palica in troskok), sestavljene discipline (peteroboj, sedmeroboj in deseteroboj)...in
Teki
Šprinti od 60 m (dvorana) do 400 m; teki na srednje proge od 800 do 3000 m, teki na dolge proge 5000 in 10 000 m, teki čez ovire; štafetni teki; cestni teki (najpogosteje polmaraton in maraton) ter hitra hoja(običajno na cestah (10 km, 20 km, 50 km)...
Seveda je za dobre rezultate treba trdo trenirati, a v besednjaku tekačev se običajno besedna zveza dolgi tek uporablja za treninške razdalje 15- 18 km (razen pri maratoncih). Ostali treningi so seveda še bistveno krajši.
Leto 2007 je bilo zame pomembno tudi zato, ker sem se registriral na TEKAŠKI FORUM.
Spoznal sem veliko tekačev, razširil sem si obzorja, predvsem sem se pa prvič srečal s slovensko ultra sceno. Tipi, ki mesečno pretečejo po 300, 400...pa tudi 700 km; ki tečejo po 24 ali več ur vkupaj; tečejo etapne dirke 5 dni zapored po 80 km v povprečju; ki za hudiča ne naredijo treninga krajšega od polmaratona; ki vstajajo zjutraj ob 4.uri, da naredijo svoje kilometre...ki s svojim početjem razbijajo neka veljavna pravila in norme o treniranju tekov.
Preko TF-ja sem odkril novo "nišo". Razmišljal sem prav tisto, kar je malo nazaj nekdo že napisal v neki temi: starejši sem, postajam počasnejši, lahko pa na ta račun podaljšam razdaljo.
Sedaj imam za sabo že nekaj supermaratonskih izkušenj, nekatere bi lahko označil kot uspešne, so pa tudi take, ki bi jih lahko uvrstili med "polomije". Včasih se mi enostavno ne da več teči toliko časa skupaj, pa neham. Saj potem itak vse skupaj razmislim in ugotovim, kje sem ga sam lomil...

In včasih se mi enostavno ne da več pisati, pa nadaljujem prihodnjič...

Ni komentarjev:

Objavite komentar