nedelja, 20. februar 2011

Drugič na VKP

Včeraj niti približno nisem vedel, kam bi se danes podal. Ne bom rekel, da nisem vedel, kaj bom počel, itak da bom migal, a kje...niti približno. Ob 11. uri sem bil v LJ, v gepeku torba z različno opremo (saj nisem vedel, kakšne razmere me čakajo: sneg, blato, suho, asfalt???) in še nisem bil 100%, kam naj jo mahnem. Ob 12. uri sem v Zagorju (malo naprej od Pivke) štartal na še eno etapo Velike Krpanove poti. Vreme krasno, sonce, tu pa tam nemoteč veter...kaj še hočeš lepšega.
Prvi odstavek je hkrati tudi opravičilo vsem, ker nisem držal obljube, da bom  svoje etape po VKP vnaprej najavljal, če bi kdo slučajno hotel z mano...

POT
Najprej iz Zagorja po poljski poti do gradu Kalec, nato malo asfalta, potem pa odcep desno, makadam. Lepa tekaška tura. Ob poti so pašniki, ovce, govedo, konji...In dolg vzpon. Pot v neznano. Oznake so, a je dobro imeti tudi karto VKP. Jaz imam traso vrisano v karto PZS Snežnik 1: 50 000, večkrat sem se ustavil in kaj preverjal. Predvsem pa rad vem, kje hodim. Ko bo padla VKP v kosu, ne bo časa za raziskovanje, takrat bo treba vedeti, kam grem!
Vzponu sledi kratek spust na drugo stran, prav kmalu sem na asfaltirani cesti Palčje- Jurišče (btw, opazil sem, da tam na tabli piše Juršče, a samo tam, drugje je povsod Jurišče!?). Na začetku vasi na levi strani je turistična kmetija Cunar, kjer imajo žig druge KT. Skozi vas, nato pa spet makadam. Nekaj 100 m iz vasi je s knafeljčevimi markacijami označena pot (bolj steza), ki zavije levo s ceste...tam moramo nadaljevati pot po makadamu, ker nas te oznake oddaljijo od trase VKP! Še kakih 500 m naprej je razpotje, tam pa je oznaka za VKP, ki nas usmeri levo. Spet mimo pašnikov, nato se pot začne zlagoma vzpenjati in nas pripelje v gozd. Tukaj je tudi še nekaj novozapadlega snega. Tako se vzpnemo z višine 704 m v Jurišču na dobrih 880 m na Vrh Korena. Tukaj se pot začne spuščati na drugo stran v Otoško dolino, jaz pa sem se obrnil nazaj proti izhodišču.
Pri Cunarju sem se nazaj grede ustavil, s sabo sem namreč imel le karto, fotoaparat, mobija...pijače pa namenoma nisem vzel, sem bil s to okrepčevalnico v Jurišču čisto zadovoljen.
To je to za danes, nadaljevanje pa prihodnjič...

Ni komentarjev:

Objavite komentar