nedelja, 8. oktober 2017

Podobe jesenske narave

 Pošteno smo že zakoračili v jesen, narava se odeva v jesenske barve, listje odpada...

 Če mene vprašate, so vsi letni časi lepi: "zimska idila", spomladansko prebujanje narave in vroča poletja...pa vendar je morda še vedno najlepše v času, ko je narava vsa pisana v čudovitih jesenskih barvah, čeprav je dan vse krajši in bi lahko rekli celo, da je to čas "odmiranja". Ampak s tem se ni za obremenjevati... poglejmo raje lepšo stran!

 Danes sem se se šel v Danjah malce zmigat, naredil sem nekaj fotk, nabiral jurčke in prvič preizkusil aplikacijo map my run.

 Jesenske podobe









Letos je v gozdu neverjetno veliko rdečih mušnic. Večkrat sem že slišal, da tam, kjer rastejo mušnice, rastejo tudi jurčki. Zadnjič pa me je presenetil znanec z obratno izjavo, da "sedaj so pognale mušnice kar pomeni, da jurčkov ne bo več". Potem pa bodi pameten!? 
Jaz, po svojih izkušnjah, lahko pritrdim prvemu mnenju, že velikokrat (tudi danes) se je izkazalo za pravilno. Seveda je jurčkov bistveno manj kot mušnic, najbolj preprosta razlaga bi lahko bila, da jurčke pobirajo vsi, mušnic pač nihče.  














 Mapmyrun

 Zadnje čase sem uporabljal aplikacijo sports tracker, prejšnji teden pa sem namestil še map my run in ga danes prvič preizkusil...šlo je za "en nepomemben krogec" in sem si privoščil prvo testiranje oz. preverjanje delovanja. Številk ne glejte: v dveh urah komaj tri kilometre in pol, ampak...nabiranje kilometrov ni bil cilj današnje aktivnosti. 9323 korakov po klančku gor, po kalnčku dol...

 Izgleda pa takole!


  LP, vencelj



2 komentarja:

  1. Vencelj, kaj na mapmyrun imaš možnost dat v skupno rabo javno? Ker sedaj zahteva, da se vpišemo, če hočmo videt...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nastavil sem na public,Morda pa imajo oni drugačno razumevanje, da je to javno samo za registrirane... Ne vem. Se bom moral še malo poglobiti. LP

    OdgovoriIzbriši