nedelja, 22. oktober 2017

Igračkanje s tekaško/pohodniškimi aplikacijami

 Ljudje smo postali odvisni od naprav. Celo iz tako preproste dejavnosti, kot je tek, smo naredili znanost. Pa se kdaj vprašamo, kaj  v resnici rabimo in kaj je zgolj izpolnjevanje želja oz. kaj "moramo" imeti, ker je pač  "v trendu" in ker "imajo vsi". 

 Povsem iskreno: kar  rabimo je le par superg, da nismo bosi (pa še tu bi lahko kdo oporekal) in nekaj kosov oblačil, da nismo nagi...za vse ostalo bi lahko rekli, da je krama...žal zelo draga krama. Proizvajalcem in trgovcem jo je uspelo spraviti v zavest tekačev kot "nujno". Dejansko obstajajo tekači, ki so od teh naprav tako odvisni, da so npr. brez športne ure povsem izgubljeni. 


 Na to nihče ni povsem imun, tudi jaz ne, čeprav sem bil vedno znova deležen najmanj čudenja, ko sem šel na tekmo (tudi maraton) brez ure in to še vedno počnem. Podatek o dolžini proge (trase) sem dobil v razpisu, izmerjen čas bo v rezultatih...kaj sploh še rabim?

  Ja, morda pa vendarle, za domačo rabo. Ne štoparica, srčni utrip, tempo...to mi ni pomembno. Rad pa vem, koliko kilometrov naredim na svojih turah in za to mi povsem zadostuje ena od aplikacij na telefonu, pravzaprav sploh ni važno, katera...Zanimivi podatki, pa še vedno le to, kar sem napisal v naslovu: igračkanje.
 Tako sem se letos igral z dvema, sports trackerjem in mapmyrun, razlike, ki sem jih opazil "na prvo žogo" so 1) presenečenje, da sports tracker izračunava porabo kalorij in ne spomnim se, da bi prej kaj vprašal po podatkih glede teže in višine, kar naj bi bila ena od osnov za izračun tega podatka...mapmy run to ima, 2) mapmyrun ima za razliko od sports trackerja tudi števec korakov...drugih odstopanj pa zaenkrat še ne. Zadnjič sva z Markom na Blegoški turi uporabljala Marko prvega in jaz drugega in bistvenih razlik v podatkih ni bilo...


 Bolj zanimivo je postalo ta teden, ko sem, spet zgolj za igračkanje, dodal še pedometer, aplikacijo za štetje korakov, porabo kalorij in tudi...hm, na meni neznan način merjenja razdalje. 


 Testiranje in primerjava na terenu

 Bom za primerjavo navedel samo današnjo aktivnost in primerjavo med mmp in tole "kvazi pogruntavščino". Torej:

Map my run mi je na poti iz Železnikov čez Kres mimo Novaka na Jesenovec, spust po cesti na Prtovč, nadaljevanje mimo Draboslovice nazaj v Železnike nameril 17,8 km, dobrih 1000 m višincev, 24 400 korakov, porabljenih 1200 kalorij v dobrih 3 urah in 3/4 (klik na tehnikalije ), pacer pa 20 000 korakov (4400 razlike!), 13 km (skoraj 5 km razlike) in 520 kalorij (700 razlike). Seveda so mi dejanske razdalje že od prej dokaj jasne in vem, kdo je v tej igri "lažnivec"...čaka ga še par preizkusov za primerjave in nato odhod na smetišče zgodovine.


 Ja, današnja zgoraj opisana tura je bila kar zanimiva. Dopoldansko vreme še odlično, le ozračje nekam megleno, tako da za fotke ni bilo kaj prida.


 Na Novakovem griču sem bil v tem tednu trikrat, prvič sam, drugič sva šla z Romano, danes spet solo. Vsakič po drugih poteh, vedno krožno, po eni gor, drugi dol. Zadnja leta je nastalo toliko gozdnih vlak, da se vedno znova najdem pred odločitvijo, kam naprej ali nazaj, levo proti Dašnjici ali Podlonku, desno v Rudensko grapo ali naravnost proti Jesenovcu in Kosmatemu vrhu. No, če grem popoldne po službi je sedaj treba računati tudi na temo, danes nisem imel nobenega plana, do kje...pa sem imel čas in voljo za malce podaljšanja...pa vendar ne prav na Ratitovec. Sem bil doma ravno pravi čas, da sem še skuhal kosilo, preden je prišla Romana iz službe.

 medvedu pa ne duha ne sluha. Itaq!

Ja, s fotkami danes ni bilo nič, posnel sem jih le nekaj v okolju, v katerem res uživam: gozd, mir, tišina...svoboda!








Prtovč in Ratitovec


 







Podlonk


Železniki



To je to za danes, LP, vencelj!











Ni komentarjev:

Objavite komentar