petek, 4. november 2016

Vzpon iz Mač do Planinskega doma na Kališču

 Naslednjo nedeljo, 13. novembra 2016 se prične že 10. jubilejna Kranjska zimska tekaška liga!
Potekala bo 15 nedelj zapored, po tri tekme na petih različnih prizoriščih. Tule so natančna navodila za udeležence!

"Namen lige je druženje na rekreativnih tekih, ki je brezplačno in ga vodi skupina prostovoljcev."
 Proge so različne: Kališče in Krvavec izrazito gorska, Mohor in Jošt nekakšna kombinacija, Brdo ravninska...za vsakogar nekaj!
  In sedaj, po dolgem tekaškem postu zaradi poškodbe rame mi je kapnilo, da bi se morda spet enkrat udeležil lige. Vsaj kakšne tekme.
 Večina prizorišč mi je zelo poznanih. Trase, kjer sem velikokrat hodil/tekel. Na Mohorju sem bil ta ponedeljek, sicer ne s Stražišča oz. Čepulj, kot gre trasa tekme, pač pa z druge strani, od Sv. Jederti nad Lajšami. Na Joštu velikokrat, na ovalu okrog Brda včasih večkrat, zdaj že dolgo ne...
  Na Kališču sem bil pred leti kar "domač", žal sedaj težko še dobim datum zadnjega obiska...vsekakor se šteje v letih. To bo prva tekma KZTL in pomislil sem, da bi Kališče spet enkrat obiskal. Ker za konec tedna napovedujejo slabo vreme, sem za obisk izkoristil današnje lepo, sončno vreme. Moram takoj popraviti odgovor na vprašanje, kdaj sem bil zadnjikrat na Kališču. Danes!
 Mače- Planinski dom na Kališču (1534 m)
 Za orientacijo sem še malo prečekiral potrebne čase za prihod na start in zadeva zgleda takole: iz Železnikov do parkirnega prostora 37,5 km, čas vožnje 45 minut, od parkirnega prostora Mače do starta 10 minut...
 Pri potoku sem naletel na stare znance, so imeli delovno akcijo- urejanje startnega prostora (popravilo oz. izdelava novega mostu čez potok, sedaj bo nastal skoraj viadukt).
 Za gor sem uporabljal tudi tiste variante, ki sekajo ovinke, čeprav včasih zagrizejo naravnost v breg. Ampak za dol sem po poškodbi postal bolj previden. Striktno cik-cak po ovinkih! Naj se mi zdajle tik pred zaključkom rehabilitacije kaj zgodi...bohnedaj...


LP, vencelj

Ni komentarjev:

Objavite komentar