nedelja, 20. november 2016

Tek na Sv. Jošt

 Danes ob 9.uri je bil v bližini Stražišča pri Kranju, pri orientacijski tabli ob vznožju Jošta, start 2. tekme Kranjske zimske tekaške lige 2016/2017. Izrazitemu grizenju kolen prejšnji teden na trasi med Mačami in Kališčem je tokrat sledila cestna dirka do doma na Joštu.

Trasa teka (klik)

 Ponovno se je zbralo preko 100 tekačic in tekačev...in po dolgi odsotnosti sem se za udeležbo odločil tudi jaz.
 Na start sem se odpeljal čez Čepulje ter pustil avto malce više, v bližini vasi Pševo. Zame bližje in lepše, kot skozi Škofjo Loko. Tako sem pot do startne lokacije izkoristil za ogrevanje.
 Prav velikih rezultatskih pričakovanj nisem imel. Veliko sem naredil že s tem, da sem se skozi celo leto rehabilitacije po poškodbi trudil vzdrževati kondicijo, pa tudi kilažo, v nekih vsaj približno normalnih mejah. Recimo, da je bil današnji preizkus zame prvi tekmovalni izziv in istočasno nekakšen test. Na tej osnovi bom lahko gradil naprej.
                                                             

   Zdravljenje je zaključeno, jutri se po skoraj letu dni začne služba.
 Po tekmi smo s peščico tekaških kolegov posedeli v domu, mislim, da je druženje pomemben del tega športa, v današnjih časih ga je itak premalo, ker se vedno vsem nekam mudi...
 Naslednjo nedeljo je na vrsti spet gorska- tek na Krvavec!

Vse o ligi skupaj z rezultati + fotkami.
In seveda, ligo lahko redno spremljate na Tekaškem forumu!

Se vidimo...

                                         
                         


:::

Ni komentarjev:

Objavite komentar