četrtek, 17. september 2015

Številka 222, Nevidne meje in slaba magija

222

Jutri ob 12. uri bo v Postojni start daljših razdalj (100 km in 100 milj) SLO trail 100, nam, "softičem" na krajši 50 km razdalji pa so dali še eno mirno noč in startamo v soboto ob 10. uri v Predjami. Jutri je itak še služba, v soboto bo pa šlo zares. Čeprav najkrajša, (dobrih) 50 je še vedno 50 in razdaljo je treba vzeti resno ne glede na to, da je "cici". 222 je moja startna številka.

Nevidna meja
 je naslov druge knjige Kiliana Jorneta, ki je pred kratkim izšla v slovenščini in je tudi že obogatila mojo knjižno polico...pravzaprav nočno omarico, dokler ne bo prebrana. Sem šele na strani 28 in že presega moja pričakovanja. Ja, to je bistveno več kot pa zgolj še eno tekaško branje.
Naj si dovolim samo en citat:

"Kajti plezanje po gorskih vrhovih je s tržnega zornega kota, ki dandanes vlada svetu, popolnoma nekoristno; tam zgoraj ne bomo našli nič materialnega, a v duhovnem pomenu bomo našli popolnoma vse."

Bad Magic

Netekaško, ampak zame pomemben del življenja.
22. studijski album Bad Magic britanske skupine Motorhead z legendarnim 69-letnim (decembra 70!) Lemmyem na čelu je izšel 28. avgusta in danes je že grmelo... Komad z Brianom Mayem (Queen) na kitari, pa odlična priredba Sympathy for the devil...Če sem za Aftershock rekel, da je odlična, kaj naj rečem sedaj. Fenomenalno, sveže, udarno...pravi rock˙n˙roll!


To zaenkrat, sledi poročilo po tekmi...

LP

:::

Ni komentarjev:

Objavite komentar