sobota, 5. september 2015

22. tek iz Podbrda na Črno prst, 5. september 2015

Višinska razlika1320 m
Trajanje/dolžina6,3 km
Podatki, ki nakazujejo pravi gorski tek. Za večino hojo, z namenom priti v najkrajšem času iz Podbrda do koče na Črni prsti. Tek s tradicijo, ki tudi v bolj vprašljivem vremenu še vedno privabi dobrih sto tekačev (87+17)
Skoraj nerodno mi je povedati, da sem se tega tako legendarnega teka danes udeležil šele drugič. Prvič je bilo 7. avgusta 2004 na malce spremenjeni progi: tek je takrat štel tudi za slovenski pokal v gorskem teku.
Sedaj je tek skupaj z KBK, tekom na Ratitovec in GM40 vključen v Pušeljc gorskih tekov in letos sem bil 1/33 tekačev udeležencev  vseh štirih tekov. Današnji razglasitvi rezultatov je sledil zaključek in podelitev nagrad uspešnim nabirateljem gorskih rožic. Pa naslednje leto spet, začne se s KBK!

S svojim vzpenjanjem sem čisto zadovoljen, rezultat pa sorazmeren treningu. Organizacija teka odlična, sadna kupa na vrhu, hrana po mojem okusu v dolini (ajdovi žganci in jota so zakon!), dobra družba...
Nekaj fotk je že objavila Valentina na Tekaškem forumu, nekaj jih še pričakujem, prav tako tudi rezultate.

Nekaj poročil in fotk ter rezultati na Tekaškem forumu! Klikni!

LP, vencelj


:::







Ni komentarjev:

Objavite komentar