nedelja, 20. september 2015

SLO trail 100, 18.9.-20.9.2015

V prejšnjem zapisu sem obljubil poročilo s traila, ki se na treh razdaljah, 50 km, 100 km in 100 milj, odvija ta vikend s središčem dogajanja v Postojni...Jaz sem se včeraj udeležil tekmovanja na najkrajši razdalji. Dobrih 52 km dolga pot s skoraj 2200 m višincev nas je vodila s starta v Predjami do naselja Podkraj, mimo turistične kmetije Abram do Vojkove koče na Nanosu, sledil je res strm spust v Veliko Ubeljsko (na razmočenem terenu bi bil ta spust lahko zelo problematičen) in potem še relativno ravninski del do cilja v Postojni.
Na startno mesto v Predjami nas je prepeljal organizator. Dobrih 20 se nas je ob 10.uri podalo na pot. Sama trasa je zelo tekaška, do Abrama v glavnem makadamska cesta, potem planinske poti do vrha in na spustu, zadnjih 15 km pa večinoma makadam in poljske poti. Ne vem, kaj je botrovalo moji odločitvi, da grem s palicami, ampak sedaj (in tudi že med tekmo) ugotavljam, da so bile kar malo odveč, brezpotreben tovor.
V delu med Podkrajem in Abramom sta se trasi 50 km in 100 milj prekrivali, vendar v obratni smeri. Tam sem srečal Ivija, zmagovalca na 100 milj, ki je hitel proti Podkraju in cilju v Postojni.
V Veliko Ubeljsko sem pritekel na 3. mestu, a brez volje, želje in energije za grizenje, za "borbo do konca". Tistih 15 km (skoraj) ravnine bi mi v kakšni drugi situaciji ustrezalo, tokrat ne. Pa vendar sem s končnim rezultatom 5 ur 43 minut in s 5. mestom absolutno ter 2. mestom v kategoriji (40-59 let) zelo zadovoljen, je več od pričakovanj.
Seveda sedaj razmišljam, kako bi se lahko "nafilal" z energijo za zadnji del. "Cukra" sem imel čez glavo dovolj, mi sploh ni več pasal. Morda je pravi odgovor v sendviču s suho salamo ali pršutom, Na okrepčevalnicah sem salamo videl, ne vem, zakaj ne tudi vzel...

Uradni rezultati so tule, slike pa na FB strani organizatorja.

Čestitke vsem tekačicam in tekačem!!

S Starta v Predjami:







Ni komentarjev:

Objavite komentar