sobota, 23. maj 2015

KBK - gorski tek na Blegoš in nazaj, sobota 23. maj 2015

Polanci so spet zrihtal u nulo!

Uvodni zapis na njihovi spletni strani:
"Druga polovica maja je za Športno društvo Marmor Hotavlje tradicionalno rezervirana za KBK. Preizkušnja v gorskem teku je bila v dosedanjih petih izvedbah za nas organizatorje potrditev, da smo vešči speljati tudi tekaški praznik pod Blegošem, ne samo kolesarskega (MTB Blegoš), ki je za nas osnovni vir izkušenj, pristopa in ostalih zakonitosti organizacije, za udeležence rekreativnih, za nas pa predvsem volontersko izpeljanih športnih prireditev.
V soboto 23.5.2015 bo šesti KBK prvič šel v šolo oz. sedel v večje klopi. Sedaj gre zares. KBK bo letos speljan v obsegu in vzdušju preteklih let, največji poudarek pa bo tokrat poleg sodelovanja v POKALU PRIMORSKIH GORSKIH TEKOV namenjen PUŠELJCU ŠTIRIH GORSKIH TEKOV (KBK, Ratitovec, GM4O, Črna prst). KBK se poleg ostalih organizatorjev pripravlja na so-organizacijo največje, v geografskem in težavnostnem smislu, športne prireditve v gorskem teku.
Sredi junija bo del trase KBK-ja vključen v projekt ULTRA PUŠELJC TRAIL. Tekaškim zanesenjakom najbrž ni treba posebej predstavljati te ultra zahtevne tekaške borbe, pa vendar, gre za več kot 100km dolg gorski maraton s preko 6000 višinskih metrov vzponov (in hkrati spustov), ki bo v celoto združil vse štiri cvetove pušeljca naenkrat in bo hkrati kvalifikacijska tekma za "Ultra-Trail du Mont-Blanc®".


Temu nimam več kaj dodajati, razen svojega videnja današnjega dogodka in Ana Lizo:

Torej, če bi lahko sami krojili vreme, bi bilo morda lepše, brez oblakov, bolj sončno. In bi bilo prevroče, pa bi se pritoževali. Ampak potem mene in morda še koga (kljub plačani prijavnini) ne bi bilo, ker se v lepem vremenu kaže še veliko drugega dela. Sedaj bo delo pač počakalo, mi pa smo brez slabe vesti tekli.
Dobro, da je bilo vsaj pred startom vedro. In dobro, da ne moremo sami urejati vremena! To bi bila šele katastrofa...
Proga je bila zaradi vremena malce spremenjena. Vrhu Blegoša smo se izognili, tik pod vrhom smo zavili levo direkt do koče. Hribolazci bi itak šli samo gor in jim to ni ustrezalo, čeprav ni veliko razlike. Jaz in meni podobnim, ki v vzponih ne blestimo, je odločitev pomenila olajšanje, čeprav le za malo. Me je spreletela zanimiva misel: kaj če bi bil start na vrhu in gremo samo dol. To bi bila pesem! Pa ne me resno jemat, se zafrkavam!
Ja, v klanec nikamor, da gredo mimo mene procesije, je postalo že kar tradicionalno. Dol samo spustiš, leti kot sneta sekira. Bo zanimivo primerjat vmesne rezultate pri koči in tiste v cilju. Pa bi kdo rekel, da sem prehitro začel. Se držim nazaj, počasneje ne gre...
Po dolgem času sem spet enkrat srečal Marjana. Me je prehitel na cesti pod Leskovico, ko smo šli gor. Je bil dovolj svež, da je povedal, da je bil nekaj časa odsoten in da se sedaj vrača. Jaz sem bil bolj brez besed, sem imel dovolj drugega dela, zlasti z dihanjem.
Ker nismo šli na vrh, sem za celotno progo porabil cca 6 min manj kot lani, imam pa neko računico, ki kaže, da sem bil za dol bistveno hitrejši kot lani.  5. mesto v kategoriji ni slabo.

Dobra družba v cilju, veliko dobre volje, pozitivne energije, dobra hrana...
Absolutni zmagovalec Timotej Bečan. Mislim, da ni prav zelo znan v tekaških krogih, spomnil pa sem se ga po uspešnem nastopu na lanskem Katarinskem teku. Medvoški košarkaš. Bil je, je še?
Pri ženskah pa Mihaela. Je kdo pričakoval kaj drugega?

Tekači gremo naprej. Primorski gorski teki, pa Pušeljc gorskih tekov ( tek na Ratitovec 7. junija in GM40 ter UPT 20. junija)...

Tule so rezultati in slike.



Kakorkoli že, zame je to čisti uživaški rock´n´ roll...delim ga tudi z vami in uživajte!


Se vidimo in Lep Pozdrav, vencelj

::


2 komentarja:

  1. Vencelj spet si dokazal iz kakšnega testa si. Gledam tele tvoje dosežke in ostajam brez besed. Ene VEEELIKE čestitke. Mislim da ni ovir za stotko na katero se zelooo uspešno pripravljaš. BRAVO VENCELJ.

    OdgovoriIzbriši