četrtek, 28. maj 2015

Bil je ravno pravi čas

S tem mislim na Vipava trail, ki se je odvijal dovolj zgodaj pred Ultra pušeljc trailom, da sem potem vse skupaj lahko preanaliziral in ugotovil, kaj je še potrebno storiti do stotke. Analiza pa ni dovolj, treba je tudi kaj storiti. In nekaj delam, pa o tem ne bi sedaj prav veliko, morda potem, ko bo na tekmi čas pokazal, ali je tudi kaj efekta.
Morda najpomembnejša je bila moja odločitev za fizioterapijo...po več letih je dozorela ugotovitev, da težave z išiasom ali piriformisom ali križem ali karkoli že je pravi vzrok, niso nekaj normalnega in da je treba nekaj storiti, če bo uspešno, je to dobro, če pa ne, sem pa vsaj poizkusil. Po eni terapiji imam zelo dober občutek, končno pa sem začel tudi sam izvajati raztezne vaje. Par dni potem sem bil na KBK in potem sem imel še nekaj dni težke noge (musklfiber) predvsem zaradi spusta, tam se res nisem "šparal", tako da je prave učinke zaenkrat težko ocenjevati, mislim pa, da bom zadevo še ponovil (oz. bi bilo zelo koristno to storiti večkrat, predvsem po tekmah, ki ti "razsujejo telo").

Špekuliranje
Ko sem malo preračunaval rezultate, sem izračunal (na hitro, ne me držat za morebitne napakice), da sem bil na vrhu vzpona 39., do vmesnega časa pri koči sem jih par prehitel in potem v dolino še več, tako da sem bil v cilju 25., dosegel pa sem 15. čas spusta od koče do Kopačnice.

Treksta SYNC
Prav danes sem jih dobil. Moj tretji Treksta par. Ponovno sem izkoristil kupon za popust, dvema alter ego paroma sedaj sledi model SYNC. Prvi 40 minutni "sprehod" čez Kres (delno po trasi UPT) sva že opravila, zaenkrat bp. Alter ego so me uspešno "nesle" na NajNaj malem maratonu, v Vipavi itd. Za UPT računam na sync.

Tek na Ratitovec
Nisem nameraval, pa sem se potem vendarle odločil. Itak bi bil (oz. sem) del tekaškega praznika pod Ratitovcem, tako ali drugače. Včeraj sem se prijavil. Še zadnja tekma pred UPT.  Večji del po trasi UPT.

Na ogledno turo od Porezna do Železnikov v soboto pa ne grem, čeprav me je mikalo, predvsem zato, ker dela s Črnega vrha do Kopačnice ne poznam. Imam filing, da bi tura take dolžine tri tedne pred tekmo lahko zelo negativno vplivala na psiho (naveličanost, vprašanje smiselnosti...).
Sem bil na praznični ponedeljek (dvojni praznik) popoldne nekje na trasi med Davčo in Črnim vrhom.






Dogaja!




Ni komentarjev:

Objavite komentar