ponedeljek, 12. avgust 2013

Dopust je mimo!

Fajn je bilo. Letos smo spet enkrat imeli malce cenejšo družinsko varianto v tekaškem raju...no ja, jaz sem sicer  tekaško spet bolj tako-tako, pa ne gre za kakšno pretiravanje s kilometri ali intenzivnostjo teka, pač pa za še vedno nesanirano poškodbo z lanskega 7. septembra, katere sanacija se ni odvijala ravno po željah (če temu, kar sem počel sploh lahko rečem sanacija), potem pa je poškodba dobila svojo "nadgradnjo" še letošnjega 18. julija: usoden je bil en spotik, ki je v križu, kolku itd. naredil prave premike...Potem sem si rekel, da je vendarle čas, da nekaj ukrepam in sem se znašel pri dohtarju. "Vnetja se zdravijo z naklofenom", pri meni ni bilo nič drugače, a danes po 20 dneh stanje ni bistveno boljše. En teden sem še delal, sedaj sem bil na dopustu (privoščil sem si celo masažo), danes spet v službi. Dokler mirujem, je OK., ko pride do obremenitve (delo ali tek), boli. Sedaj (mislim da) se mi obeta fizioterapija.

Pa ne bom samo jamral, to je neproduktivno...bo že kako oz. dajmo času čas! Morda o poteku napišem kaj več kasneje...

Še nekaj slikc z dopusta.


5 komentarjev:

  1. Te še kar muči križ? Ko je mene lani drugič štihnilo, so bile najprej injekcije in tablete, nato pa intenzivna fizioterapija, ki je prinesla končne rezultate. Žal pa je zadeva dolgotrajna. Jaz vem, da sem rabil cele pol leta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Križa sploh ne omenjam...je že stalnica mnogo let. Tudi sem pred leti že dobil injekcije (blokado). Tega se kar nekako navadiš, postane del življenja...vendar mislim, da to ni normalno. Ni normalno, da jemljemo bolečino kot nekaj normalnega. A običajno kar stiskamo zobe in delamo, tečemo...Sedaj sem stopil na pot sanacije in nameravam "iti do konca". Izgubiti nimam kaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsi smo isti... Trpimo in se tolažimo, da bo bolje. Jaz sem delal isto kot zdaj ti vstrajal in se mučil, ampak to ni rešitev. Ampak napako ponavljam vedno znova ;) Ampak ko pa se vprašam zakaj to delam a da bi bil bolj zdrav ali pa da bom celi zmahan in krumpast...
    Potrebno pa je biti potrpežljiv in zadevo porihtat. Iz danes na jutr pa ne gre, žal.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojej... Vencelj, upam da čimhitreje saniraš zadevo!!

    LP,
    5r002

    OdgovoriIzbriši
  5. Peter, tudi jaz upam.
    Za jutri sem imel eno krasno ponudbo za enkratno tekaško turo, pa bo moralo počakati...tako kot še marsikaj drugega.

    OdgovoriIzbriši