petek, 7. september 2012

Danes sem tekmoval v atletskem mnogoboju!

Igre JZR...
Javni zavod Ratitovec (JZR) v mesecu septembru 2012 organizira 1. igre JZR  in v okviru teh iger je danes na igrišču poleg športne dvorane potekal atletski mnogoboj.. Kot se spodobi za kraljico športov, so vse kategorije nastopale tako v tekih kot tudi metih in skokih: šprinterskih 60 m, skok v daljino, met vortexa za mlajše in krogle za starejše ter daljši tek: od 250 m (1 krog na stezi) do 1000 m (4 krogi) za člane.

Povsem nove izkušnje
Zakaj pa ne? Vedno imam rad kakšne novosti, nove izzive...
Organizator današnjega tekmovanje je bilo Atletsko društvo Železniki in kot član društva sem najprej pomagal pri organizaciji tekmovanja za mlajše kategorije, pri članskih pa tudi tekmoval.
Kdaj sem nazadnje skakal v daljino?? Kdaj sem nazadnje metal kroglo?? Kdaj sem nazadnje šprintal??
Menda je bilo v Osnovni šoli. Se niti ne spomnim več. Verjetno smo delali tudi te stvari. In danes po dolgem času spet. Jebeš trening, jebeš tehnično podkovanost...saj je samo igra! Predvsem je pa bolj važno sodelovati. 
In sem sodeloval! 
Pri skoku v daljino starejši ne skačemo več "z glavo v pesek", moramo bolj paziti na kolena, križ in druge s tem povezane težave...pa so tudi skoki temu primerno krajši.
Šprint na 60 m iz štartnega bloka je itak nekaj, kar sem počel prvič v življenju...sem ugotavljal, če ne bi bil morda hitreje v cilju z navadnim nizkim štartom...sploh pa ni pomembnih nekaj stotink, bolj važno je preizkusiti nekaj novega...bom še kdaj!
Krogla je pa predvsem tehnična disciplina...ne komentiram sploh---
Tek na jurja, 4x250...zame še vedno kratka razdalja. Kar (rekreativno) tekmujem, sem nekajkrat nastopil na 1500 m na stezi, pa pred leti na nekem tekmovanju na miljo (1609 m) v BTC (če bi se mi dalo, bi izbrskal datum in verjetno tudi dosežen čas...), krajše od tega pa ne. Danes sem na 1000 m sicer odnesel zmago (presenetljivo), a čas ni bil navdušujoč, zato sledi

opravičevanje in izgovori:
- steza 250 m ima več ostrih zavojev, ki upočasnujejo tek;
- morda ni najbolj pameten razpored disciplin: tek je sledil eksplozivnim disciplinam, pri katerih te tupatam hitro kaj "štihne"v tejalionimišici...
No, zadeve nisem vzel tako resno, tak je red...če malce ne jamraš, s tabo nekaj ni v redu.

Presenečenje
Tekmovanje je bilo odprtega tipa in ...razveseljivo...udeležila sta se ga celo dva Idrca! V prvih treh disciplinah sta razturala, sedaj imamo dve možnosti: podreti škarpo na koncu meta krogle, ki je bila danes že ogrožena ali pa naslednjič izbrati težje krogle.

Čestitke vsem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar