ponedeljek, 14. maj 2012

V znamenju številke 3

Tek trojk...maraton treh src...

OK., trojke so mimo, trije srčki pa še ne in v tem zapisu ne bomo le tekli, bomo se tudi malce vozili, se ukvarjali s podnebjem, obujali spomine...Maraton v Radencih (tako kot tudi vsi drugi tekaški dogodki) ni zgolj to, tek na določeni razdalji, ki si jo izbere vsak sam...

V Radence je treba priti!

Nič posebnega, prometne informacije. Samo primerjava med  najkrajšo in najhitrejšo potjo iz Železnikov v Radence:
  • najhitrejša povezava iz Železnikov do Ljubljane, AC do Maribora in Sv. Jurija ob Ščavnici...203,3 km, predviden čas vožnje 2 uri 5 min! 
  • pa poglejmo še najkrajšo varianto: peljemo se do Kamnika, skozi Tuhinjsko dolino do Vranskega, AC do Slovenske Bistrice, naprej na Ptuj in skozi Juršince na štart v Radence...191,3 km, predviden čas vožnje 2 uri 39 min!

Proga v Radencih je idealna za tek!

Drži! Menda ima samo 5 m višinske razlike na krog. Odlično, bolje skoraj ne more biti.
Podnebje? O tem ne bi veliko, le statistični podatki, ki so na voljo na uradni spletni strani: povprečna temperatura v maju: 15,9 °C, povprečna vlaga 75% (oba podatka sta za obdobje 1990-2010). Prvi podatek je OK., a žal pride včasih do extremnih odstopanj, drugi pa ni tako zelo OK., se mi zdi kar visok...

Če sem začel s trojko, naj z njo še nadaljujem:

Do sedaj trije nastopi na maratonu treh src: 2008, 2009, 2010...
Prvo leto na TF-busu, bilo je nepozabno zlasti zato, ker sem spoznal številne legende Tekaškega foruma, najprej na avtobusu, po prihodu v cilj Uroša (prvi maraton!), nato Semjula, ki je ravno praznoval...pa Zdravca in Mirota...ne bom več našteval...za osvežitev pa ponujam sprehod skozi klatežovo galerijo 2008
Drugo leto je šla z mano Romana. Vroče! Že po 15 minutah zvoki siren. Tistega dne je pomoč potrebovalo preko 30 tekačev. Pa v cilju pravi Romana: " Ti, v Radencih pa ne boš več tekel tadolge!"
Pa sem jo, takoj naslednje leto. Radenci so predaleč, da bi tja hodil za 10 km ali polovičko. Razmere veliko boljše kot leto prej, enako tudi rezultat. Sva spet šla na izlet, malce turizma...a še vedno hudo v rdečih številkah.
Letos sem se prijavil 20. aprila. Povedal sem ji včeraj, ne to, da sem prijavljen, samo, da imam namen iti.. Je rekla, da naj prespim. Danes sem jo vprašal, če je prespala... Sedaj sva že dorekla: greva skupaj, na izlet...kar bo, pa bo!

Kaj več pa potem!
Se vidimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar