nedelja, 20. maj 2012

To pa še ni vse...(32.MTS)

Ja, nekaj sem še pozabil zapisati v poročilo z maratona treh src- oskrba na progi.
Kaže, da sem se sčasoma privadil tudi na vročino. Tako, kot sem se še pred časom bal vsakega sedem kilometrskega teka na soncu, mi sedaj to ne predsavlja več hujših problemov niti pri daljših razdaljah.
V Radencih sem pil na vseh okrepčevalnicah (izotonik), ni mi pa prišlo na misel, da bi se hladil pod tuši, nameščenimi na treh točkah. Z vodo prepojeno gobo sem uporabil enkrat v zadnji tretjini proge (Vanča vas).
Na predzadnji okrepčevalnici 3 km pred ciljem sem pojedel krhelj pomaranče, to je vse...nobenih gelov itd.

Danes ne čutim nobenih posledic v obliki musklfibra (sem morda tekel preveč rezervirano??), skoraj ne vem, da sem včeraj pretekel maraton...le sonce me je malce ožgalo, a ni panike.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar