sobota, 11. februar 2017

Zastavil sem si nekaj ciljev

 V prejšnjem zapisu sem pogledoval za spomladanskimi tekmami, sedaj pa sem naredil korak naprej. Vnaprej sem se prijavil na tri tekme, vse so mi že dobro znane od prej, ker sem na njih že sodeloval. Gre za tri meni zelo všečne traile različnih dolžin in se mi zdijo primerno stopnjevanje telesne pripravljenosti oz. splošne kondicije.

 Moj "tritrail":
⇛12. marca se s startom v Bazovici (Italija) odvija Kokoš trail, 16 (ali 8) kilometrski gorski tek s 500 m višinske razlike.
⇛ 1. aprila se tekači dobimo na Sv. Andreju nad Škofjo Loko in se ob 10. uri poženemo na sedaj že tradicionalni Najlepši in najtežji mali maraton, čaka nas 21 km teka z 1300 m višinske razlike.
⇛ 29. aprila v Vipavi poteka trail z 100, 50 in 25 km traso, meni 50 zadostuje. Gorski maraton- T50.

 Postavljanje ciljev  je seveda zelo pomembno. Že večkrat sem omenjal, da imam raje tekme, ko se enostavno zjutraj odločiš in greš ter se prijaviš na sami tekmi, ampak tekov je vse več in tudi vse več takih, da se moraš predprijaviti. Na zgornje sem se predprijavil, kar pa ne pomeni, da ne bom šel še na kakšnega. Je kar nekaj zanimivih, zame predvsem  PUŠELJC GORSKIH TEKOV: KBK, Ratitovec, GM4O/UPT in Črna prst. Začne se 20. maja s KBK trailom!!👍

 Ne smem pa pozabiti, da sem zgolj rekreativec. Tek mi je skozi leta postal pomemben del življenja, še zdaleč pa ne edini. Poleg službe se porajajo številni projekti, ki mi bodo v daljših in toplejših dneh zaposlovali vikende in že sedaj vem, da mi bo udeležba na (predvsem sobotnih) tekmah marsikdaj odveč. Ampak: vedno je treba vzdrževati ravnovesje med delom in prostim časa, treba si je vzeti čas tudi za sprostitev in zame tek to vsekakor je!

 Januarske tekaške navade sem prenesel tudi v februar: (poleg službe) migam za vikend, trail trase od doma, kombinacija vzponov, tekaških delov in spustov...najraje ne v tako enostavnem zaporedju pač pa čimbolj razgibano in čimveč menjavanja ritma. Današnja trasa je bila tipična: Železniki (Češnjica)- Kališe- Sv. Križ- čez Površnico v Dražgoše- po LPP v Rudensko grapo- vzpon proti Novaku- Doline- spust čez Kres na izhodišče...gor-dol-gor-dol...
 Aha, ta teden sem imel praznični tekaški dodatek: en krog čez Kres in na Novakov hrib za uro in pol na praznik kulture!

 Torej, če ne bo kakšne spremembe, s tekmami začnem čez en mesec!





 Pa drugače, kaj novega? JA!
Nick Cave6The Bad Seeds  30. oktobra ponovno v Ljubljani!!  V glavnem s staro zasedbo, katere član je tudi odlični violinist Warren Ellis (Dirty tree)!











  LP, vencelj

:::😃

Ni komentarjev:

Objavite komentar