nedelja, 12. februar 2017

Tek na Mohor 12.februar 2017

 Danes se je pri temperaturi okrog nule, meglenem vremenu in malce zasneženem makadamskem delu proge (od Čepulj naprej) dogajala predzadnja tekma Kranjske zimske tekaške lige. Na startu 9 kilometrske proge v Stražišču pri Kranju se je zbralo 60 tekačic in tekačev, na cilju na Sv. Mohorju pa Bečan Timotej pri moških in Klinar Tina pri ženskah pričakovano nista dovolila presenečenj.

Čestitke njima in tudi vsem ostalim, ki so uspešno opravili s progo!
Rezultati današnje tekme in skupni po 14-ih tekmah!

 Jaz po včerajšnjem prijavljalnem dnevu in popoldanskem trailu (o čemer pišem tukaj!) niti nisem nameraval na današnjo tekmo. Nazadnje sem se udeležil božičnega Jošta. Je pa res, da me je včeraj nekajkrat prešinilo, ali je prav, da še podaljšujem traso, ker, če bi se vendarle odločil za Mohor, se mi bo zagotovo poznala utrujenost. Kljub temu sem se včeraj v Dražgošah odločil za podaljšano varianto po LPP do Novaka, zanimal me je predvsem prehod čez Rudensko grapo, ki pa je sedaj (končno) lepo urejen: most (pravzaprav brv) z varovalno ograjo...varno, vzorno!
 Prednost KZTL je tudi v tem, da so to bolj trening tekme. Ni treba cel teden prej počivati za optimalen nastop. Zame je KZTL po eni strani druženje, po drugi strani pa del trening ciklusa, ki poskrbi, da zaradi tekmovalnega značaja in množičnosti damo več od sebe kot na solo treningih, tudi pozimi vzdržujemo kondicijo, lahko pa je tudi testna tekma.
 Zaradi vsega naštetega je danes zjutraj padla odločitev za aktivno dopoldne. Čakalo me je 18 km teka, 9 na sami tekmi in potem še 9 pri povratku. Odlično...in skupaj z včerajšnjim popoldanskim dobrih 30km. Tak vikend me navdaja z zadovoljstvom, sedaj moram še analizirati, kaj naj popravljam do prvih tekem.
 KZTL se zaključi naslednjo nedeljo z ravninskim tekom okrog Brda!

  Fotografi so bili, slik pa še ni, pa dajmo namesto tega eno domačo:





Uživajte!







2 komentarja: