nedelja, 14. junij 2015

Zdaj smo pa tam!

Vsem ljubiteljem rožic in ultra traila se bliža eden vrhuncev sezone.
Že takoj povem, da je tale pisarija eno samo bluzenje, bolj primerno za moj drugi dnevnik, ki je sicer manj obiskan, čeprav so nekatere vsebine morda tudi zanimive, vsaj za razmislek, po lastni presoji pač. Vsak iskalec resnice mora biti vnaprej pripravljen sprejeti jo...

Nočni pohodi 
Velik del udeležencev UPT mora v zadnjem delu računati na nočni pohod. Marsikdo bo v Železnike prišel ponoči. Dobrih 70 km, torej šele na 2/3 proge. Vsi pa vedo, kam gredo, v kaj se podajajo. Zreli ljudje, ki vedo, kaj delajo, kaj jih čaka in se na to, eni bolj, drugi manj, ustrezno pripravijo. Naloga organizatorja je, da traso označi tako, da udeleženec v vsakem trenutku ve, da je na pravi poti.
Malce sem zraven. Ravno toliko, da verjamem, da bodo stvari izvedene tako, kot morajo biti. Že dolgo sem imel v misli kratek nočni pohod za preizkus nočnega gibanja, čelne svetilke in svetlečih oznak na progi, ampak je sedaj dan že tako dolg, zjutraj pa služba, da je bil potem, ko se je stemnilo, čas veliko bolj primeren za v posteljo kot pa za na teren. V četrtek sem vendarle šel ob 21:15 iz Železnikov, za dobro uro. Sem zelo zadovoljen, lučka OK, oznake dobro vidne...


Vreme
Bo! Kakršnokoli že, bo! Danes sem se prvič letos zapeljal na Prtovč z namenom, da osvojim Ratitovec. Opoldne. S palicami.  Na Ratitovcu sem bil letos sicer (recimo) 7x (se mi pa res ne da sedaj preverjat po zapiskih), a vedno le v mimohodu, ne zgolj z namenom osvojiti vrh (npr. iz Železnikov v Dražgoše, ogledna tura iz Železnikov na Soriško...itd.), razen prejšnje nedelje, ko sem bil udeleženec teka na Ratitovec iz Železnikov. Na Prtovču sonce in vetrovno, do Podna (leva varianta po trasi) umirjeno, nato do vrha dež, veter, zgoraj megla, celo sodra. Koča itak odprta (je že od začetka junija stalno, tudi med tednom), ampak se sploh nisem ustavil. Ker sem bil "tekaški", v kratkih hlačah in majici, brez preoblačenja, bi me začelo zebsti in se potem sploh ne bi mogel ogreti. Na Poden gor, Razor dol, Na Prtovču pa spet sonce.


Tek in rock
Nočno gibanje preizkušeno. Gibanje s palicami preizkušeno. Hitre spremembe vremena, dež, veter...preizkušeno. Nikoli dovolj, ampak bolje nekaj kot nič.
Ob 19. uri sem naredil še en enourni "rukar" gibanja gore-dole, menjavanje ritma... In nepredvideni dogodki: na dnu spusta sem naletel na metal žur, pravi lokalni koncert rock skupin. Prijetna domača zadeva, v glavnem znani ljudje in dobra "muzka". Vseeno sem s trdno voljo po krajšem postanku nadaljeval po začrtani trasi nekam v breg...in si potem doma za nadomestek zavrtel eno domačo! Loud!



Koliko časa za traso?
Imate kakšno lažje vprašanje? Na osnovi česa bi to lahko izračunal? Naj upoštevam idealne razmere ali cel kup nepredvidenih (neljubih) dogodkov na poti. Če povzamem Jožkota: zeeeeelooo veliko korakov in pri vsakem od njih se ti lahko nekaj zgodi... 
Po nekaterih špekulacijah sem se vendarle tudi jaz lotil teorije...Ne, ne bom o tem! Čez 168 ur bo izid jasen!

Kaj me še čaka v tem tednu?
Predvsem veliko dela v službi. Menda bo težak teden, pa še eden iz ekipe nam manjka...Upal sem na malce počitka, pa slabo kaže. Potem označevanje proge v petek, dan pred tekmo. Računal sem na dvig številke v petek, da zadeve normalno uredim, sedaj mi kaže na še bolj zgodno vstajanje, bezlanje in kup živčnosti v soboto zjutraj. Vse to usklajevanje me že sedaj dela živčnega...Pa bo že nekako, itak je vedno tako, vse na kupu...

Imejte se skrajno lepo, naslednji vikend se pa itak vidimo,

LP, vencelj









Ni komentarjev:

Objavite komentar