nedelja, 14. september 2014

4. Groharjev tek v Sor´ci


Zadnja tekma, na kateri sem bil, je bil Mošenjski tek in od takrat je minilo že tri mesece, pa me je že nekaj časa zaposlovala ideja, da bi spet šel na katero. Dlje ne greš, težje je, postane skoraj tako, kot da se odločaš za prvo. Pa sta šli mimo Dovžanka in Dražgoška gora (ja, pa seveda TF 10ka)...no, danes je bil tak dan, da za kaj drugega kot za tek ni bilo, potem nimam slabe vesti, kaj bi lahko naredil v primeru lepega vremena. Pa še (skoraj) domača je v Sorici.
In sem se zapeljal v Sorico, pa sem še potem malce razmišljal, ali se prijavim ali pa si tekmo le ogledam in malce pofotkam...prevladala je prva možnost, slike pa nobene.
Tekma je potekala v dveh 4-kilometrskih krogih, enega sva pa za ogrevanje in ogled proge opravila že prej s kasnejšim zmagovalcem Janezom. Razgibana proga, malo gor, malo dol (v teh krajih drugače ne gre), nekaj asfalta (še to je bilo preveč), ostalo poljske poti, travniki...blatni rodeo...ampak vse skupaj mi je bilo zelo všeč. Rezultatsko nisem blestel, niti nisem tega pričakoval, za kaj takega bi bilo treba precej več vložiti, ampak: v nadaljevanju imam v planu udeležbo še na kakšni tekmi. Brez načrta, le to vem, da to ne bosta Šenčur ali Medvode, niti ljubljanski maraton oktobra. Za ravninske asfaltne teke bi moral spraviti v red križ, noge, stegenske mišice...zadeva, ki se vleče že tri leta.

Rezultate najdete na spletni strani Gorenjskega pokala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar