sobota, 20. september 2014

3. Katarinski tek, 20.9.2014

Še en tek, ki bi si zaslužil bistveno več pozornosti tekačev. Ima vse, kar imajo "veliki" in pravzaprav še veliko več. Prijetno domače vzdušje (predvsem tega se na "velikih" manjka), odlična organizacija, krasna proga, ki me je kljub grizenju kolen pri vzponu na M. Tošč in potem na Grmado (kar mi res ne gre od nog), s svojo razgibanostjo, planinskimi potmi, lepim okoljem itd., naravnost navdušila..., vse to so dovolj močni argumenti, da bi si organizatorji zaslužili bistveno večjo udeležbo tekačev.
Na tek se nisem predprijavil, pa tudi v tem koncu še nisem bil, zato sem se na prizorišče pripeljal že uro in pol pred štartom. Imel sem dovolj časa za ogled prvega oz. zadnjega dela proge, za kavo in ogrevanje, pa vendar je bila ura hitro čas za štart. Izvenkonkurenčni Gašper je takoj pobegnil naprej in mislim, da ga do cilja ni nihče od tekačev več videl. Tudi ostali smo se počasi raztegnili in potem sem večji del proge soliral, pa lahko rečem, da sem kar užival pri tem, se mi ni bilo treba obremenjevati s konkurenco in sem imel čas za kaj drugega. Tekač 100 m pred mano...OK...in potem je počasi izginil z obzorja. Pa še eden 100 m za mano pri vzponu na Grmado...OK...in potem sem mu počasi izginil z obzorja. Proga se v enem delu, med Toščema, za slab kilometer priklopi na traso naj naj malega maratona, to pa je tudi edini del, ki ga poznam že od prej. Veliki Tošč nam je bil danes prihranjen.
Malce sem pogledal lanske rezultate, da bi vsaj približno vedel, kaj me čaka. Tam nekje okrog ure deset...Že med tekom sem imel dober občutek, čas 1:04:01 ga mi je potrdil, pa vendar sem bil presenečen ob pogledu na rezultate: zasedel sem abs. 8. mesto (če bi Bregarja nastopila v konkurenci, bi bil 10.), ampak je bila pred mano "sama mladina" in sem bil med tistimi nad 40 prvi. Štiriperesna, ki sem jo odkril na travniku ob parkiranem avtomobilu, nekaj pomeni...

Slike na FB!
Rezultati!
Fotoaparat sem spet imel s sabo za bz.







Sv. Jakob




1 komentar:

  1. Oooo... čestitke za zmago v kategoriji!! Sem šele danes videl rezultate...

    P.S.: Po napisanem mi je kar malo žal da nisem prišel na tek. Sem predolgo odlašal s predprijavo...

    OdgovoriIzbriši