četrtek, 19. junij 2014

Polanska pa Selška kar mal počez (Dražgoše- Pasja ravan trek)

Vsem je dobro poznan januarski množični  nočni pohod iz Pasje ravni v Dražgoše,  tudi jaz imam že nekaj časa v planu, ampak ker nočem sredi noči nekoga metati iz postelje samo zato, da me dostavi na izhodišče, se zaenkrat raje držim krožne trase "od doma do doma", Železniki- Ratitovec- Dražgoše, ampak zjutraj sam ali z manjšo skupino in ne opolnoči v 250 glavi skupini pohodnikov. Isto bi naredil tudi s Pasje ravni, tam je običajno udeležencev še veliko več...
Pasja ravan  je že sama po sebi zanimiva, bil sem pa tam le enkrat pred par leti, ko je bila na vrhu ena od točk Škofjeloškega trekinga.
Lani sva se z Urošem Feldinom dogovarjala okrog zimskega pohoda in takrat sem v hecu rekel, da bi moral tja in nazaj peš. Sedaj mi ideja dozoreva in ni več hec. Če bo vse po sreči, jo udejanim še to poletje, ne po isti v obe smeri, ampak krožno. Štartal naj bi na igrišču Rovn v Selcih, se za ogrevanje povzpel po vertikali na Miklavško goro, nadaljeval v Zapreval (Stari vrh), Gabrška gora, Visoko v Poljanski dolini in na Pasjo ravan. Nadaljevanje po trasi zimskega pohoda do Zminca, Sv. Tomaža, Ševelj in naprej do Dražgoš. Za konec samo še spust na izhodišče in pica pa pir...Priznam, da pohodne trase ne poznam točno, pa se s tem ne obremenjujem preveč...tudi orijentacija ima svoj čar.

Kdaj?
Zaenkrat še ne vem. Želja je dnevna izvedba, nočni pohodi so mi kr´neki...narava je lepa in je škoda zamuditi razglede. Časovno bo težka: v službi (hvala bogu) dela dovolj, po službi in ob sobotah me pa čaka še kar nekaj nepokošenih bregov...prej ne grem nikamor (niti na GM40). Potem pa...bom še obveščal, če bi mogoče še koga zasrbele pete, da bi šel zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar