nedelja, 15. december 2013

Vreme 1A

Ratitovec kar vabi...a pride na vrsto drugič!

Tokrat lovim detajle po gmajnah v okolici Železnikov, proti Kališam in Dražgošam...



Smučišče Rudno je ta vikend že obratovalo!


Teren zasnežujejo, okrog je vse zeleno. Vas v ozadju (zgoraj) so Dražgoše.

Še nekaj detajlov...

"pozlačena" praprot.
Sončna/senčna stran...kot bi bil drug svet.

Mogočen hrast v soncu, igrišče z atletsko stezo v ivju.

Ker sicer nič ne tečem, tudi za konec tedna nisem šel ekstremnih razdalj: v soboto vsega skupaj za slabo uro uživancije, danes sem potegnil na slabi dve uri v kombinaciji tek/hoja z nekaj intenzivnejšimi deli, razgibana trasa z mnogimi klanci, višina med 450 in dobrimi 900 m...
Ampak sem imel kar srečo: v petek mi je na palec leve noge padel...verjeli ali ne...štirikilski kozarec medu. Si predstavlajte, kako bi to izgledalo, če bi se razbil!? Na srečo ga je moj palec ublažil, da je ostal cel. Je pa bolelo v petek in včeraj kot hudič, bal sem se, da je kaj počilo in bo treba slikat. Pa kaže, da ni...danes bolečine skoraj ni več in kaže, da je le udarjeno. Uf, mi je odleglo...




Ni komentarjev:

Objavite komentar