nedelja, 3. junij 2012

32. tek na Mohor

"...imam za ta vikend v planu vsaj eno tekmo", sem zapisal prejšni dan v klepetalnico na TF.
Pa sem se včeraj (sobota, 2.6.2012) popoldne spet enkrat udeležil tega lepega teka z dolgo tradicijo, s štartom v Nemiljah in ciljem pri cerkvi na Mohorju. Zapiski mi razkrivajo, da sem bil na tej tekmi nazadnje leta 2006, čeprav je štart po najbližji varianti oddaljen le cca. 10 km. Poleg tega, da se letos ponovno udeležujem tekov za Gorenjski pokal, je na mojo odločitev vplivalo tudi ugodno vreme, ki skoraj ni za drugega kot za tek. Klance bom že nekako dal skozi, so vsaj cestni in se jih z dovolj trme da zlaufat...Začetek nekaj asfalta, nato makadamska cesta, od 4 km do 6,5 km spet asfalt, zadnji del kolovoz, skupaj 430 m višincev.

Nekako takole (kopirano iz razpisa):
 







Tek po cesti od Nemilj do cilja pri cerkvi na Mohorju mi je vzel 36 min, 34s časa, kar je za 40 s slabše kot pred šestimi leti, toda dovolj za 21. mesto abs. ter 3. mesto v kategoriji na včerajšni tekmi.

Na vrhu sem se namenoma znašel brez opreme za preoblačenje, zakaj le, saj je itak treba še dol. In smo ga namesto izteka spet žgali...

Čestitke: >vsem udeležencem; >organizatorjem; ...

Rezultati in fotke! Vse na enem mestu, klikaj.


4 komentarji:

  1. Zgleda kar zanimiva in razgibana trasa!

    Vencelj, čestitke za super tek in stopničke!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, čestitke... V nedeljo za iztek pa še Cerkniško jezero.. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Jani!
    Lepši iztek bi si težko zamislil.

    OdgovoriIzbriši