sobota, 13. avgust 2011

Gasa!

Obdobje počitka?? Neee!

Julij in avgust sta zame pomenila popoln preobrat, kar se teka tiče. Nikoli nisem tekel več kot 15 x na mesec. To so bili že dobri meseci, običajno je bilo to od 8-12x mesečno. Junija samo 4x. Potem sem stopil na plin: julij 33x, avgust do sedaj 13x. Ne vem še, kako bo naprej, dan se krajša, za nočni tek so pogoji zelo slabi. Poleg tega se bo pred bližajočimi se tekmami treba malo spočiti...
Bistvenega pomena je premik v glavi. Saj navsezadnje mi sploh ne bi bilo treba, imam že brez tega dovolj miganja, a sem tekač in zaenkrat ostajam. Tu pa mislim, da sta mi tista američana dala pravo oporo, potem ko sem ju začel brati pod drugo lučjo.
Postajam nekako bolj egoističen. Saj moram biti, naj se okolica (predvsem mislim na firmo) navadi na to, da imam tudi svoje interese, da rabim svoj čas za uveljavljanje le-teh. Vsak jih ima, narobe je, če se ne prilagajamo ampak se podrejamo eden drugemu...
Problemov z nogami kljub temu še nimam (a se ne bi rad prehitro hvalil ), bolečine v križu so pa itak že stalnica, del mene in sem jih vajen. No, tako, kot me je zgrabilo zadnjič v Barbarigi, me že dolgo ni, a tudi tako hitro minilo še nikoli. Tudi sedaj je bolečina prisotna, sem par dni kopal krompir...

Ali zaradi novega pristopa postajam boljši (hitrejši) tekač?
Ne vem še! To bodo pokazale tekme.
Kot prvo: glede na teke v zadnjem času in odsotnost s tekmovanj je prav veliko nisem več imel. Nekaj sem je prav gotovo ponovno pridobil, koliko v primerjavi s prejšnimi leti, pa ne vem.
Vsi vemo, da stalno enakomerno prestavljanje nog v še večjih količinah ne prinese boljših rezultatov, da telo potrebuje nove, močnejše dražljaje, ki ga ponesejo čez sedanji, obstoječi prag.
Tudi leta naredijo svoje: za solidne rezultate bo treba vlagati vedno več. Zavedati se moram, da so časi OR mimo.
Zelo prav bi mi prišla testna tekma, a se mi ne da. V nedeljo nekateri odhajajo na 12 km tek v Avstrijo, v ponedeljek je Kranjskogorska desetka...jaz se raje umaknem v "svoj svet"...
In potem bo, kar bo! Kmalu...

Ni komentarjev:

Objavite komentar