četrtek, 18. avgust 2011

Aktiven zaključek dopusta

Sobota, nedelja, ponedeljek. Tri dni v Danjah. Sobota še delovna, nedelja...itaq ime pove, ponedeljek prazničen.

Grohar
V soboto čez dan smo še nekaj stvari premaknili, ob 18. uri sem pa šel na tek. Kam? Grem v Sorico, pogledat progo za Groharjev tek. Traso "okrog griča" poznam še od prej. V Sorici sem se ustavil pri Janezu. Kakšno naključje: ravno se je odpravljal na testni tek po progi, zmenjena sta bila z Markom. Pridružil sem se jima in skupaj smo naredili dva kroga. 8 km + 2x3= 14. Ni slabo.
Proga pa zelo lepa, sem kar užival. Med tekom sem celo opazil dva lepa jurčka...a kaj bi takrat z njima...

Poletna izvedba ali Obhodnica tretjič
V nedeljo zjutraj sva se z Andrejem odpeljala do Torke. Vzpon na Ratitovec in 2. del Obhodnice Ratitovec. Kosmati vrh, planini Klom in Pečana, Altemaver, Kremant in Kačji rob. Uspela! Nato pa še tek z Ratitovca v Danje, za smetano...
Obhodnica Ratitovec je tako padla še tretjič letos, manjka mi še jesenska izvedba. Kdaj in kako, v kakšni varianti in s kom, pa bo pokazal čas...
Albumu   s prvega dela obhodnice sem dodal osem novih fotk.

Gobe in pogled z druge strani
Ponedeljek bi bil čas počitka, pa sem šel bolj na izi. Vrnil sem se po dveh urah, našel jurčke, pa lisičke in par marel...Bil sem vrh poraščenega hriba na nasprotni strani grape, našel sem presek, nekakšno okno, da sem lahko fotografiral Sp. Danje z druge strani...


Med popoldanskim sprehodom pa na Rotku še presenetljivo zanimivo srečanje znanega ultra TF para...Slovenija je majhna, a zelo lepa...

Torek pa...ja, ja, to je pa že druga tema...




1 komentar: