sreda, 9. marec 2011

Pohodniški profil

Z avanturizmom trekinga sem se spogledoval že prej, ko slovenske lige še ni bilo, ko so naši trekerji hodili na hrvaško treking ligo. A takrat "ni bilo časa". V ospredju so bile druge stvari. Druga tekmovanja. S tekom na daljše razdalje sem se začel šele soočati. Spet sem iz leta v leto povečeval število tekmovanj. Tudi zadnja tri leta, odkar je organizirana Slovenska treking liga , "ni bilo časa".

Zdaj?
Ja, verjetno zdaj.
Ko sem se, naveličan klasičnih tekmovanj, znašel na razpotju, je sledilo vprašanje: kam naprej? Zadevo je treba popestriti. Podprt z mnenji nekaterih kolegov, da "bi bila to zame prava stvar" ter z dejstvom, da zadnje mesece v svojih tekaško- pohodniških izletih "v divjini" prav uživam, je padla odločitev! Pa ne odločitev, da bom letos tekmoval v ligi, pač pa odločitev, da bom tu pa tam šel na katerega od trekingov STL. Pa tako lepo pade v kontekst mojega projekta spoznavanja Slovenije na dveh nogah!

Prvi korak
Prvi korak je bil prijava na Škofjeloški treking . Po eni strani mi je zelo blizu, a po drugi strani dovolj daleč, da je že izven "mojega območja". Nikoli prej nisem hodil tod.
V priprave sem sedaj vključil tudi teoretično spoznavanje lige, pravil...da se bom vedel obnašati. Nekaj novega zame, itaq. Potem bomo pa že videli, kako in kaj.

Kakšen je vaš pohodniški profil?
Na spletni strani lige sem med zanimivostmi naletel tudi na tole . Možnosti za enostavno predalčkanje ni, torej nekje v območju 90% med črkami B,C in D, vsakega po malo. 


 

2 komentarja: