nedelja, 12. marec 2017

6. Kokoš trail 2017

 Po treh zaporednih nastopih sem bil lansko leto prisiljen kokoš izpustiti, letos pa sem se ponovno odločil za udeležbo.
 Tekma mi je res všeč, proga je lepo razgibana, z vzponi, spusti in povsem tekaškimi odseki, je pa res, da je trasa vsako leto drugačna in tudi letos se tej tradiciji niso izneverili, kar pa je problem le za tiste, ki hočejo primerjati časovne dosežke, zame pa je to le dobrodošla popestritev.
 Kokoš je kraški hrib z vrhom in Planinsko kočo (674 m) na slovenski strani, start teka pa je v Italiji, v Bazovici. Kolikor imam v spominu, tista tri leta, ko sem bil na tekmi (13, 14, 15) nismo nikoli tekli po slovenski strani, če pa spodaj pogledamo potek letošnje trase, kaže na veliko spremembo. Celo mimo koče smo tekli.
 Čestitke uspešnim slovenskim tekačicam in tekačem, predvsem na daljši, 16 km progi že tradicionalno zavzemajo vodilna mesta!!
 Glede na dosežene čase (op.: lanskih rezultatov nisem gledal in jih nisem dal v primerjavo) je bila letošnja proga še nekoliko daljša.

Rezultati!!

 Statistika: 16 kilometrskega teka se je udeležilo (oz. končalo, po rezultatih) 128 žensk in 385 moških, skupaj 513, Na 8 km progi je bilo tekačic 50, tekačev pa 60, skupaj torej 110.
 Rezultat 1 ura 31 minut me je pripeljal na 105. mesto /513 oz na 99/385 med moškimi, v kategoriji 50-55 let z 49 udeleženci pa sem bil na 13. mestu.
Zadovoljen? Ali mi kaj drugega preostane?


Planinska koča Kokoš




Karta letošnje trase



Ni komentarjev:

Objavite komentar