nedelja, 9. marec 2014

3. Kokoš trail 2014, Bazovica (Italija)

Lani sem bil prvič na tem lepem teku, a ker je bilo slabo vreme in megleno, smo lepe razglede, o katerih je pričala fotogalerija iz 1. izvedbe v letu 2012, lahko le slutili. To je bilo tisto, kar je lani manjkalo, zato sem se letos spet prijavil. Včeraj in še danes zjutraj sem bil na robu...čeprav do Bazovice ni daleč, le uro in pol vožnje, mi je po glavi rojila ideja, da bi se zapeljal le do Škofje Loke in še enkrat premagal Puštalski krog. Potem sem se vendarle odločil pravilno, Kokoš trail je le enkrat letno, pa še na tak lep dan.
Trasa je bila letos suha, a so jo malce spremenili in podaljšali. Lani je bila (po razpisu) dolga 14 km, letos 15 km, oznaka pa je bila nekje v gmajni vsaj pol km pred ciljem...rezultati tako niso primerljivi, najboljši so rabili za progo 3-4 min več kot lani.
Število tekačev na tem teku skokovito narašča. Prvo leto okrog 250 (če se prav spomnim), lani v cilju 413, letos že preko 500.
Hitri postopek na prijavnici, čakalna kolona pri Italijanih, na prijavnem mestu za "druge" (Slovenci, Hrvati...) sem zadevo opravil v pol minute.
Ogrevanje in kaj hitro čas štarta. Gori doli naokoli z vmesnimi pravimi tekaškimi vložki in lepimi razgledi (Tržaški zaliv...), prava razgibana trail proga, ki ne pusti počivati.
Prvič sem videl divjega praši(čk)a v njegovem naravnem okolju. Veliko sem v naravi, rad imam naravo, a to se mi do sedaj še ni zgodilo. Res je bil bolj majhen, par metrov pred mano je prečkal stezo, kar pa ni vplivalo na mojo hitrost...
Pogled na rezultate je tudi letos lep: absolutni vrh krojijo Slovenci, pa tudi po kategorijah jih je veliko v špici.
Čestitke!
Moj nastop: če sem že zgoraj malce špekuliral s sicer neprimerljivimi rezultati, bom pa še sedaj: glede na to, da sem za progo potreboval le 35 s več kot lani, sem lahko zelo zadovoljen. 3. mesto  med 63 tekači v kategoriji je bilo popolno presenečenje.


::

2 komentarja: