sreda, 22. januar 2014

7 jurjev ni kar tako

Danes sem se prijavil na najlepši in najtežji puštalski polmaraton!
Včeraj sem si omislil nove superge: saucony triumph 10. Amfibija 40% popusta!
Včasih celo tečem: takole približno 2x na teden kakih 8 km.

Tudi tale prispevek gre na Tekaški forum v "mojo" temo "migam, torej sem" kot moj 7 tisoči prispevek na forumu.
Včasih sem že pomislil, da bi se pri tej številki enostavno umaknil, tako kot sem se pred leti "samoukinil" na FB, sedaj pa ne vem: o samem teku pravzaprav ni več kaj (novega) pisati; od znanosti, ki jo nekateri uganjajo okrog tega (predvsem oprema...), peče glava, služi pa najbolj trgovcem...pa ne bom sedaj brezkončno napletal o tem. Spremenil sem se, ni mi več do razpravljanja...aja, tisti, ki ste na TF, ste morda že "odkrili" moj podpis:
Nikoli ne izgubljaj časa s prerekanjem o nečem, kar ne bo pomembno zadnjih pet minut tvojega življenja! 
Ampak: tekaška srenja je nekaj posebnega, večina so zelo v redu ljudje, na forumu sem jih spoznal veliko, veliko smo skupaj pretekli in če bo vse OK., bomo tudi v bodoče. 

Še nekaj: dobro, da ne delam v pisarni in z računalnikom, sicer bi še kdo utegnil pomisliti, da večino delovnega časa pišem bloge...menda nekatere že skrbi.

LP, vencelj

:

Ni komentarjev:

Objavite komentar