nedelja, 6. oktober 2013

Tek nove generacije- okolica Škofje Loke- 6.10.2013

Za tek nove generacije sploh ne bi vedel, če ne bi naključno opazil plakata, ki je vabil na tek na 10 in 21 km v okolici Škofje Loke, "1%asfalta, 49% poljskih poti, 50% gozdnih poti, 100% narava". 
Ker trenutno ne tekmujem, tek pa je dokaj blizu (dobrih 20 km do starta), sem se vseeno odločil za ogled, navijanje in fotkanje. Zapeljal sem se na Godešič (gorskim tekačem znan po vsakoletni uvodni tekmi slovenskega pokala v gorskem teku) in se na traso proge "priklopil" na njenem najzahodnejšem delu. Tako sem prehodil/pretekel lep del trase v nasprotno smer, navijal in fotkal.
Čeprav je tek blizu mene, sem jih od stoterice tekačev poznal samo 6! Tako kot včasih, ko sem šel na kakšno tekmo na drugi konec Slovenije. 
Z več reklame bi prav gotovo lahko pritegnili več tekačev, nisem pa prepričan, če ni posredi tudi omejitev prijav. Že pred iztekom določenega datuma je na spletni strani namreč pisalo: predprijave zaključene!

Čestitke vsem!
O rezultatih seveda pojma nimam, ker sem krožil po Sorškem polju in nisem bil ob pravem času na pravem mestu...zmagovalec na 10 km (1 krog) je celo progo soliral in prispel daleč pred drugimi, nekdo mi je namignil, da naj bi bil to Tim Kovačič...to je pa tudi edino, kar vem. Po povratku na izhodišče se nisem odpeljal na lov za rezultati ter ogled razglasitve ampak sem odšel domov.
Včasih je na kakšni tekmi lepo biti tudi gledalec, pa še dobro sem se zmigal.

Aja, še fotogalerija!


Ni komentarjev:

Objavite komentar