petek, 10. maj 2013

Brez naslova...

Sedem aprilskih tekov
Ja, res je, aprila sem tekel vsega sedemkrat. Trikrat sem bil na trasi najlepšega in najtežjega malega maratona, dvakrat ogledno in enkrat tekmovalno, potem na Iškem trekingu, enkrat sem tekel pomotoma, ker sem na sredo mislil, da je četrtek, dve krožni trasi sta bili pa na "mojih terenih", prva Železniki- Kališe- Sv. Križ- Selca- Dolenja vas- Sv. Miklavž- Železniki, druga pa Sp. Danje- Podrošt- Ravne- Torka- Sp. Danje. To zadnjo sem nato ponovil še 2. maja v obratno smer in to je bil moj zadnji tek...zaenkrat...

Tek trojk 2013
Že začetek februarja sem objavil, da "se letos ne grem več!". Po tragičnih peripetijah pred in med prvomajskimi prazniki, ko je malce dišalo po zarečenem kruhu, o čemer sem pisal v drugem spletnem dnevniku (in ste nekateri morda celo brali), je sledil epilog, dodan kot komentar v taisti dnevnik...In letos na trojkah res ne tečem, niti na takratki...
Saj je kar prav, imam doma čez glavo dela, itak ne vem, kdaj bom zaključil...

Pušeljc gorskih tekov
Dobra ideja, nobenega točkovanja, zgolj udeležba na vseh štirih "rožicah": KBK, tek na Ratitovec, GM40 in Črna prst.
Bi, ampak zadnja se mi že prekriva z veselim dogodkom...in moj pušeljc bo imel le tri rožice (če bo vse po načrtih). Ja, škoda Črne prsti, je lepa tekma, čeprav sem bil do sedaj le enkrat (takrat, ko je štela za pokal Slovenije) in bi bil že čas...

Kakorkoli že, gremo naprej, čez en teden jo šibamo s Kopačnice na Blegoš in nazaj, 2. junija pa domači tek na Ratitovec ...in 14 dni zatem gorski maraton štirih občin.
Se vidimo!

:
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar