torek, 26. marec 2013

Bo tole šlo?

Po Škofjeloškem trekingu bo s tekmami slab mesec mir. Potem 21. aprila sledi druga tekma treking lige- Iški vintgar!  Čudovit konec Slovenije, kjer do sedaj še nisem bil in me toliko bolj vleče, čeprav bo orijentacija v popolnoma neznanem okolju poseben izziv...ali pa prav zato! Sploh bi bilo pa super, če bi se nekega lepega dne odpravil na oglede...ampak...
Dan prej, 20. aprila, se v bližini Škofje Loke odvija najlepši in najtežji mali maraton , ki ga zaradi bližine in lepote proge nimam namena izpustiti. Torej...?
Lahko bi rekel: "pa kaj, grem na obe!" in navsezadnje to v resnici ne bi smel biti problem...no ja, če bi šlo res za strogo tekmovalnost, rezultati pa te zadeve v prvem planu, potem to ne bi bilo ravno optimalno, tako pa ni važno. 
Ja, nesanirana septemberska poškodba me malce skrbi. Sem videl že zadnjič po Kokoš- trail (samo 14 km!!), pa tudi to nedeljo po okrog 40 km loškega trekinga. Ni OK.
In zakaj se na treking vedno prijavim na 40 km ultro, pol krajšo pohodniško pa kar prezrem?? Tole je sedaj situacija, ko bi bil tak "kompromis" najboljši: 21 v soboto in še približno toliko v nedeljo. Prva z malo več gasa, druga bolj turistično...kaj pa odneseš od obiska novih, lepih  neznanih krajev, če tam nič ne vidiš?

Tole bom še malo premislil...časa imam nekako do srede aprila.

:

3 komentarji:

  1. Vencelj, dokaj redno spremljam tvoja razmisljanja zadnje pol leta. Mogoce tudi zato, ker si samo en hrib stran od mojega doma... Bistvo pa je, da komaj cakam, da pride najnaj21. Sam sem se prijavil, da preizkusim tudi to. Nisem izkusen tekac, sem pa zagrizen... Pa ne mislim v hitrosti pac pa v zelji... Med drugim se pa veselim, da bom spoznal tudi tebe. Vsaj upam.

    Lp

    Poldy76

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo, Poldy!
    Za tole najnaj21 se na TF nekaj dogovarjaj(m)o za ogledno turo konec tega tedna, kar pa verjetno veš, ker redno spremljaš TF. Upam, da bo vreme OK, snega je pa ponekod še veliko. Bomo videli.
    Se vidimo, ko se srečamo, pa bomo "kero rekli". LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim. Po eni strani me fullll vleče, po drugi strani pa bo čas povedal svoje. Je pa res, da z vami iti na ogled proge pomeni, da ....

    Bomo videli...

    Poldy76

    OdgovoriIzbriši