četrtek, 3. januar 2013

Novoletni 7-dnevni tekaški odklop...

...oz. teden "v stiku z naravo"
Sp. Danje, 25. 12. 2012- 1.1.2013...
Stari tereni, novi tereni...Erbelc (1308 m) z razgledom na:
Sp. Danje


in Sorico


Sneg kakor kdo hoče. V Danjah in Sorici, obrnjenima proti soncu, ga je že pobralo, malce više, za robom, če greš proti Soriški planini ali Ratitovcu, je pa drug svet, prava zima.




Špica je bila prejšni petek, ko sem opravil daljšo turo preko Torke na Prtovč in v Dražgoše na obisk k staršem in potem po isti nazaj. 2 uri in pol v eno stran (okrog 20 km po oceni) z mojim tempom. Gre za pot, katero sem imel namen opraviti že avgusta na dan teka na Dražgoško goro, pa sem jo potem zaradi vremena spotoma stalno spreminjal (o čemer sem takrat že pisal ).
 Za piko na i sva zvečer z Romano ob polni luni šla še s Torke na Ratitovec.
Torka, 1150 m, pogled proti Davči in Poreznu


Za novo leto sva bila doma (v Danjah), po polnoči sem na TV gledal koncert stonsov, ampak:  Ni efekta. Ni energije, ni glasbe. Ni vredno poslušanja. Boring!

Aja, pa Jurkerja sem prebral!  Ni slabo...ni slabo! Morda še najboljši od dosedaj prebranih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar