petek, 18. februar 2011

Tek in pohodništvo(1.)

 UVOD
Seveda se spodobi, da kaj napišem tudi o svojem glavnem športu, teku. Ta pri meni igra zelo pomembno vlogo, gre pa z roko v roki s pohodništvom in ju skoraj ni mogoče ločiti.
Svoje teke, pohode in (omembe vredne) sprehode že vseskozi tudi zapisujem, gre sicer za skope vpise v eno vrsto črtastega zvezka brez "velepomembnih" podatkov, a včasih le poiščem kaj statistično zanimivega.
Suhega teka je bilo veliko že takrat, ko sem kot pionirček tekel na smučeh, v pripravljalnem obdobju pred zimo, pa kros tekme...
Tukaj imam pa namen pisati predvsem o svojem rekreativnem ukvarjanju s tekom in sorodnimi dejavnostmi, z osnovnim gibanjem človeka, odkar se je postavil na dve...

PONOVEN ZAČETEK, POHODNIŠTVO
Sploh ne vem, zakaj. Prvi zapiski izhajajo iz leta 1991, torej po rojstvu obeh hčerk, pri starosti 26 let. V spominu imam dolgo obdobje megle v dolini in informacij o sončnem vremenu v višjih legah. V spominu imam dan, ko sem se usedel na avtobus in se zapeljal do Soriške planine. Sonce. Pohod na Ratitovec, na Prtovč in v dolino. Spodaj megla, zgoraj sonce. Enkratno! Verjetno je bil to mejnik. Tisto leto imam Ratitovec vpisan 8x, poleg tega pa treking s Sorice na Črno prst, nazaj na Soriško, pa čez Ratitovec domov. Prvo leto.
Naslednje leto sem imel par dobrih enodnevnih tur: Savica- Prehodavci- Savica; pa St. Fužina- Sedmera jezera- Savica...pa 27x na Ratitovcu, z različnih smeri, večkrat tudi z doline...
Verjetno sem takrat sklenil, da bom spet začel hoditi na tekme, rekreativno...a stvari se pri meni dogajajo bolj počasi in tudi do tega koraka je preteklo še kar nekaj vode.

PRVE TEKME... (sledi)



 


 





Ni komentarjev:

Objavite komentar