nedelja, 20. februar 2011

Tek in pohodništvo (2.)

PRVE TEKME
Prvič sem se spet postavil na štartno linijo s štartno številko na prsih 30. septembra 1994. Šlo je za občinsko prvenstvo v krosu takratne občine Škofja Loka (sedaj občine Železniki, Škofja Loka, Gorenja vas- Poljane in Žiri). 64. tekačev, osvojil pa sem 28. mesto. Ta podatek sem snel iz svojih zapiskov...
V spominu imam bolj prvomajski Tek na Dobrčo 95, običajno tega navajam kot prvo rekreativno tekmo. Tej so sledile še Mohor, Kriška gora, Planina Javornik in Osolnik: same gorske. Not padu!

ORGANIZACIJA 
Tek na Ratitovec
Tekmoval sem v glavnem gorske teke. Saj teh je bilo tudi največ.
Na Ratitovcu sem bil v letih 95 in 96 po 32x, 97 pa 45x...
To sem  povezal v tek na Ratitovec. Prvi je bil 14. septembra 96, prvotni štart je bil na Rotku, križišču na cesti Sorica- Soriška planina, odcep za Zg. in Sp. Danje. Proga je potekala po makadamu do Torke, nato pa navzgor po planinski poti do cilja pri koči. Po tej trasi smo tekli 4 leta, nato smo prestavili štart v Sp. Danje. Smo imeli vsaj elektriko in streho v bližini. Spremenjen je bil le prvi del, po cca 1,5 km se je nova priključila na makadamsko cesto proti Torki...
Naslednjo spremembo je tekma doživela leta 2005. Takrat je prvič štela za SLO pokal v gorskih tekih, štart se je selil v Železnike, proga je dolga 12 km z 1200 m višincev. Kasneje sprememb trase ni bilo več.
AD Železniki
Tekmo torej imamo. Sedaj rabimo še pravno osebo, društvo, kot organizatorja.
S tem sem se veliko ukvarjal v prvih mesecih leta 98. Zbrati prave ljudi, zainteresirane za delo v društvu, soočanje in sooblikovanje idej, kakšno društvo oz. kakšne dejavnosti bi pokrivalo (ob obilju raznoraznih že obstoječih društev), sestava statuta društva, sestava iniciativnega odbora, sestanki na to temo...dela čez glavo.
Atletsko društvo Železniki je imelo ustanovni občni zbor 15. maja 98,  že od takrat pa ga uspešno vodi Brane Čenčič.
Poleg tega, da je društvo prevzelo organizacijo teka na Ratitovec (SLO pokal), vsako leto organiziramo vsaj še eno tekmo državnega ranga (prva leta DP v krosu za mlajše kategorije, parkrat DP občinskih reprezentanc
v krosu, pa DP OŠ in SŠ v krosu, leta 2004 tek na Hujsko (SLO pokal gor-dol)...) poleg tega pa prva leta še druge rekreativne tekme (tek po ulicah Železnikov...). Poleg tega se v društvu dela z mladimi atleti, rekreativci pa se udeležujemo raznih tekmovanj (lanski Wolfgangsee lauf!!!)

 V nadaljevanju: tako kot se življenje odvija po različnih obdobjih, sem obdobja imel tudi pri teku- vzponi in padci!

Ni komentarjev:

Objavite komentar