nedelja, 25. december 2016

KZTL, tek na Jošt, 25. 12. 2016

 Lahko bi rekli tudi božični tek na Jošt. Datumsko se ujema, sicer pa gre za 7. tekmo Kranjske zimske tekaške lige in v okviru tega za drugi vzpon na tej trasi (Jošt-2)

 Številke
Na božični dan se nas je v Stražišču zbralo 11 tekačic in 55 tekačev. Po podatkih je bilo spodaj v meglenem Stražišču -4°C, zgoraj pa brez megle +4°C. No, tekači smo se na poti proti vrhu tudi sami dobro ogreli.
 Trasa gre po cesti skozi Pševo in Javornik, tam pa desno po cesti do vrha, dolga je približno 5 km, višinska razlika okrog 450 m...in naj me kdo popravi ali doda točne podatke, če jih ve.
 Zmagovale Timotej Bečan je z rezultatom 23:24 postavil nov ligaški rekord trase.
 S svojim nastopom sem čisto zadovoljen, čas s prve tekme 20. novembra (35:25) sem izboljšal za 2 minuti 14 s na 33:11. Pričakovano!

Plusi in minusi
 Razmere so bile takrat in danes zelo podobne.
 Bil je pa zame tek pred petimi tedni skorajda ponovni tekaški začetek, današnja tekma je bil zame šesti zaporedni vikend nastop. Kot sem pričakoval in tudi napovedal, se napredek že kaže. Naslednji plus: na prvi tekmi sem se nekako vlekel po cesti do vrha, danes je že šlo za primerljivost rezultatov, torej motivacijo in več borbe.
 V minus lahko štejem spočitost/utrujenost: takrat sem ravno zaključeval bolniško, sedaj sem že v "normalnem delovnem" zagonu...

Pomemben del teka je tudi druženje. Ko pridem na vrh, do neke koče, si skoraj ne znam predstavljati, da bi takoj odbezljal nazaj v dolino. Grem v kočo, nekaj spijem, poklepetam in nato nazaj v dolino. Tako sem naredil danes, pa tudi prejšnjo nedeljo na Kališču, ko so me potem ob povratku vsi, ki sem jih dohiteval, spraševali, če sem "potegnil" še kam naprej, na kakšen vrh...Nisem, zadržal sem se v prijetnem, toplem vzdušju planinskega doma!

Rezultati današnje tekme in skupni rezultati po sedmih tekmah.

ČESTITKE VSEM!!!

Dom na Joštu


 Naslednjo nedeljo je na vrsti vzpon na Krvavec. Je sploh mogoče, da na Krvavcu nisem bil še nikoli v življenju? Ja, seveda je mogoče. Pa bo verjetno še malo počakal...


So dnevi in trenutki polni sreče in miline, 
ko radostni oči zapremo in si tiho zaželimo: da ne mine. 
Vse kar je slabo, z Novim letom naj zbledi! 
Vse kar je dobro, naj za vekomaj ostane! 
Naj v miru sreča nežno vas objame!




                             

Ni komentarjev:

Objavite komentar