nedelja, 3. maj 2015

UPT ogledna tura Železniki- Podbrdo

Sobota, 2. maj 2015

Zjutraj je bilo v Železnikih oblačno in na srečo brez dežja. Temperatura dobrih 10° C. Za ogledno turo zadnje tretjine trase Ultra pušeljc traila iz Železnikov do Podbrda se je pri dvorani v Železnikih zbralo 14 udeležencev, na pot pa sta nas pospremila "oče" gorskega maratona in ultra pušeljca Jožko ter predsednik organizatorja teka na Ratitovec in soorganizatorja pušeljca,  Atletskega društva Železniki, Brane.
Železniki so približno na 72. kilometru trase, do Soriške jih je še dobrih 20...

Z vremenom smo spet imeli srečo

V nasprotju z napovedmi nas na celotni trasi niti enkrat ni namočil dež. Nekajkrat se je celo pokazalo sonce.
Bilo bi pa vendar veliko lepše, če nam na vrhovih megla ne bi zakrivala razgledov. Tako pa nam je gosta megla čez Kremant in Kačji rob ter smučišče na Soriški planini samo potrdila zahtevnost terena in pri označevanju bomo morali biti res pozorni na to. Za večji del udeležencev UPT bo to nočna trasa...
Pri spustu s Soriške planine na Kovce in Petrovo brdo sem dobil informacijo, da sva zadnjič na trasi graparskega trimčka z Markom (in že enkrat prej, ko sem na trasi soliral) šla previsoko in si nabrala nekaj dodatnih metrov, dolžinskih in višinskih.
Z Janezom sva potem na Petrovem brdu pot zaključila, ostali so šli do Podbrda. Po eni strani je res, da mi (kronično) manjka kilometraže, s slabih 30 km je bila to moja letošnja najdaljša trasa, ampak za en teden pred vipavsko 50-ko je bilo to dovolj, tempo pa na srečo tudi zmeren, da me ni "skurilo".

Takoj nato sva z Romano šla nazaj v Sp. Danje (brez interneta), zato šele sedaj poročilo. To je bil tudi razlog za mojo morda malce pomanjkljivo komunikacijo v dneh pred turo, Vem, danes je možnosti zelo veliko, ampak dopust je pa le dopust...
Ja, tudi fotkič je ostal v Danjah, torej mojih fotk tokrat ni.

Hvala vsem za dobro družbo in se vidimo!

:::






Ni komentarjev:

Objavite komentar