nedelja, 16. februar 2014

Prihodnost našega alpskega smučanja

Ni jih veliko, ki bi bili bolj nekompetentni za pisanje o naslovni temi, kot sem jaz. O svoji smučarski zgodovini in svojem odnosu do "vrhunske smučarije" sem že pisal kake tri leta nazaj, bistveno se ni spremenilo...
Kaj me je torej pripeljalo, da sem se tega lotil?
Ja, nič posebnega...v teh dneh, včeraj in danes je v Škofji Loki (smučišče Stari vrh) potekalo že 39. tekmovanje za Pokal Loka, " eno največjih tekmovanj za otroke (U-14 in U-16) v alpskem smučanju na svetu"; "tekma, na kateri sta se kalili Tina Maze in Janica Kostelić"...
Prijavljenih je bilo 32 držav, letos celo tekmovalka iz Kenije in tekmovalec iz Libanona.
Pišem lahko, komentarji bi bili pa res krepko čez moj smučarsko-poznavalski domet, bolj zanimivo si je ogledati rezultate na uradni spletni strani samega tekmovanja. Bodo ti tekmovalci čez nekaj let krojili vrh svetovnega smučanja???

Aja, tole je moj dvestoti zapis v tem dnevniku (prvi je bil 29. januarja 2011...je res že toliko časa???), v drugem mi jih pa še nekaj manjka.

LP

::

Ni komentarjev:

Objavite komentar