nedelja, 20. oktober 2013

Po štirh mesecih spet na tekmi

Prvenstvo občine Železniki v krosu
se je odvijalo v petek, 18. oktobra na športnem parku Rovn v organizaciji Atletskega društva Železniki. Na tekmi so nastopale vse kategorije tekačev, preko naraščajnikov, cicibanov, U12, U 14 in U 16 do članskih in veteranskih kategorij:
* teklo je okrog 180 osnovnošolcev! Lepo je videti tolikšno množico mladih na tekaških terenih! Seveda bi bilo to brez sodelovanja z osnovno šolo neizvedljivo, predvsem pa ne bi mogli računati na tako množično udeležbo;
* v trendih nič novega: pri mlajših kategorijah veliko več dečkov kot deklic, od petega do osmega razreda se razmerje izenači, konec OŠ (9. razred, sploh pa potem SŠ) pa število enih in drugih upade;

Nastopiti ali ne nastopiti?
Sem bil odločen, da ne bom tekel. Potem sem ob odhodu od doma vendarle vrgel opremo v gepek in s tem podaljšal možnost odločanja. Medtem ko sem bil pri otroških tekih redar in navijač, sem razmišljal naprej in se odločil pravilno! Po tekmi me bo bolj jezilo, če ne bom tekel, kot pa če bom (takole brez treninga), ne glede na to, kakšen bo rezultat! In sem šel, prvič po štirih mesecih (zadnja tekma je bila tek na Ratitovec)...saj je samo 4 razgibane kilometre, intenzivno, na škrge, ampak to bom že pretekel.
Sedaj sem vesel, da sem se tako odločil.
Počasi začenjam, kaj pa drugega, do sladkih6 je manj kot tri tedne.

Po krosu sva z Romano skufrala v Danje. V soboto sem potem šel eno trail varianto, s Sp. Danj v Zg. Danje in Zabrdo, pa potem po lovskih (ali kozjih) nemarkiranih stezah navzgor pod robe in od tam do koče, nazaj pa čez Altemaver in Kremant na Danjarsko planino. 

:

Ni komentarjev:

Objavite komentar