sobota, 27. avgust 2011

Tekmovalni ciklus

Od Gorskega maratona štirih občin nisem tekmoval. Pravzaprav tudi tam nisem tekmoval. Res je, da sem nastopil na tekmi, o tem, koliko sem tekmoval, bi se pa dalo razpravljati. No ja, precej hitreje sem ga verjetno obrnil, kot če bi šel kar tako.
In jutri se začenja nov tekmovalni ciklus. TF- 10 ka, ki pa je tudi bolj družabni dogodek, kot pa tekma. Po povečani tekaški kvantiteti v dveh poletnih mesecih mi ni čisto jasno, kaj se je dogajalo s kvaliteto in tako ne vem kaj dosti, kaj lahko pričakujem v Domžalah. O tem sem že imel solo razpravo...Karkoli bo že pokazala jutrišnja tekma, veliko časa za popravke ne bo.
Nedeljski 10-ki sledijo balkanske atletske igre veteranov, prav tako v Domžalah.  Naslednji petek ob 16. uri kratkih in hitrih 1500 m, v nedeljo ob 9.uri pa po dolgem času spet enkrat 21-ka. Zadnjo sem pretekel lansko poletje v Trbojah na teku dveh mostov.
Nato en teden pavza, za 18. september pa je na vidiku še en mali maraton...o tem pa več kasneje.




Ni komentarjev:

Objavite komentar