petek, 12. avgust 2011

Prijetno s koristnim

Dopust vedno izkoristim za tek. Rad spoznavam kraje in okolico, kjer se nahajam in mislim, da je to najlaže, če sem peš.
Začetek julija sem tako spoznaval Vrbnik na otoku Krk, sedaj pa širšo okolico Barbarige. Tam smo bili že večkrat, tokrat smo bili spet po štirih letih.

Tek
V enajstih dneh sem tekel 15x. Prva dva dneva sem 30-im julijskim tekom dodal še tri. Četrti dan zjutraj sem naredil "tehnično napako". Po cca 40 min teka sem šel zaplavat. Ko sem potem tekel naprej, se mi je pojavila bolečina v križu, ki mi je zelo okrnila gibanje. En dan nisem tekel, šel sem spet šesti dan popoldne, sprva previdno in s strahom, ki pa se je pokazal za "v sredi votlega, okoli ga pa nič ni". Steklo je brez problemov!
Poznavalci so mi kasneje povedali, da se po teku moraš ohladiti, preden greš v vodo. ("Ja, zakaj pa misliš, da je na tri in duatlonih vedno prej plavanje kot tek?")
Moji ukrepi, ki so me postavili na noge v dokaj kratkem času:
  • Masaža z Ice power gelom;
  • Nekaj, kar je na videz v nasprotju s prvim: tuširanje (ogrevanje) z vročo vodo;
  • Lekadoli;
  • Čeprav težko, pa vendarle: izvajanje gibalnih vaj za hrbet in trebušne mišice.
Kaj od tega mi je pomagalo, ne morem reči, važno, da mi je! Ko sem spet tekel, sem bil presrečen, nato sem tekel vsak dan, včasih tudi po 2x dnevno.


Kje sem tekel in kaj sem videl?
Krasna tekaška varianta gre skozi bližnjo vas Betiga mimo krasnega posestva Meneghetti. Razvoj stancije spremljam že od samih začetkov, ko so posadili prve oljke, danes je že pogled na lepo urejene nasade oljk in vinograde veličasten. Mimo vodi makadamska cesta, ki te pripelje do kampa Colone. Tek skozi kamp, vračal sem se ob obali, a ta varijanta ne bi bila všeč tistim, ki raje tečejo po urejenih poteh. Stopničaste skalne plošče, kamnita obala..."gorski tek po ravnem".
Na severu se nahaja kraj Bale . Tja sem tekel po (večinoma) makadamski cesti. Tik pred krajem stojijo ostanki bivše predelovalnice tobaka (zaprta 1967)...Sprehod skozi stari del mesta...
Tek do cerkvice sv. Foške...
Istrski kažuni, arheološki ostanki...na tem blogu  je veliko o tem. Seveda sem si večino ogledal.

Še nekaj fotk!

Ni komentarjev:

Objavite komentar