torek, 4. november 2014

Danes me je že lovila tema...

...ko sem spet nabiral kilometre po "našem delu" trase Ultra pušeljc trail-a.
Tole mi je dalo krila. V zadnjem mesecu sem že velikokrat kolovratil po teh terenih, včasih iz Železnikov proti Blegošu skozi vasi Ojstri vrh in Martinj vrh, včasih pa čez Kres proti Podlonku, največkrat sam, včasih pa tudi v družbi. No, nedeljsko turo sva opravila z Branetom.

Dan je vse krajši, tako sem izkoristil bolj zgoden prihod domov (ob 16. uri), šel sem le za uro in 20 min, pa sem v gozdu komaj še kaj videl. Do konca tedna se nam sedaj obeta hujši delovni tempo in slabo vreme, tako da bržkone ne bo nič. Tole jesensko obdobje me običajno naredi kar malo depresivnega, ampak dokler lahko vsaj tečem, me to rešuje. Danes (tako kot na vseh...bolje da rečem na vseh turah kot pa tekih) sem spet užival!

Sčasoma se je v meni zasidralo mnenje, da je tek za pisarnarje! Oni ga rabijo, rabijo prostočasovno gibanje, meni zaradi tega ne bi bilo treba teči, imam dovolj gibanja, ki je veliko bolj vsestransko kot tek, pa tudi "kvihtanja" čez glavo, ne rabim nobenih vaj za moč ali teka z utežmi (tema o tem na Tekaškem forumu se mi je zdela prav smešna)...kljub temu pa tek rabim! Za sprostitev, lažje obvladovanje stresa, vzdrževanje kondicije, zdravje...in ne nazadnje: sem pripadnik "plemena tekačev" in to hočem ostati! Med njimi se počutim dobro!





Aha, da ne pozabim: svojima novima paroma superg ne prizanašam, trenutno je veliko bolj "prometen" model z GTX membrano in zaenkrat lahko rečem, da se obnesejo odlično. Oprijem dober na vseh testnih površinah, GTX zagotavlja tisto, čemur je namenjen in tudi prostornina, ki jo superge nudijo v sprednjem delu, je top.

Ni komentarjev:

Objavite komentar