nedelja, 16. december 2012

Energija


...pomemben pa je korak k dejanjem...zadnje besede nočnega prispevka.
Od nekje sem dobil energijo in dovolj volje, da sem svojemu tekanju dodal pospešek, ne hitrostni, pač pa količinski. Če sem še pred kratkim jamral, da tečem samo še za konec tedna, sem takoj nato preklopil krepko nad svoje povprečje. Sedaj grem vsak dan, ne glede na vreme, pa tudi nočne vzpone na Hujsko sem preložil iz predala "misija nemogoče" v "čisto uživancijo". 21. ura je prava za take podvige, vzame mi pa cca 50 min časa na izy...

Tereni
Še vedno sem le v klancih. Gozd, steze, vlake, grape, brezpotja. Čim dlje od ceste. To mi nudi prave užitke. Lepo je bilo gaziti cel sneg, lepo je sedaj čofotati po razmočeni snežni plundri ali listju, kjer je sneg že pobralo.
Drugi razlog je že več kot tri mesece prisotna poškodba, ki me še vedno ovira pri "normalnem teku"...

Vse to pa so stvari, ki mi bodo dale kar precej misliti ob načrtovanju za naslednje leto.

In od kje mi naenkrat energija, da počnem do pred kratkim nepredstavljivo??

Morda pa tule...


1 komentar: