sreda, 5. oktober 2011

Obhodnica Ratitovec v 4-ih zaporednih letnih časih

Saj ni kaj: sobota in nedelja prvi, "ratitovški" del obhodnice , potem sem samo čakal, kdaj bo čas in  (še) primerno vreme za akcijo...današnji dan se je pokazal za idealen in take priložnosti ne kaže zamuditi!
Malo prej iz službe, gasa na Soriško planino, parking...tek po makadamski cesti na Baško sedlo, levo proti Soriški planini, dodaten vzpon na Šavnik, nazaj na stezo, Možic- Slatnik- Lajnar- Dravh...5 vrhov, 5 žigov v krožni varianti...Slabi dve uri čiste uživancije!
Obhodnica Ratitovec v štirih zaporednih letnih časih je zaključena. Še dnevnik pošljem, da ga mi požegnajo in stvar je pri koncu. Začel sem 1. januarja.
Sem pa danes že spraševal na Soriški planini, če imajo slučajno dnevnike na zalogi. Običajno imajo, a sedaj jih je ravno zmanjkalo. Zadnjič sem jih nabavil na turističnem društvu, vzel sem vse, kar so imeli: 5 kosov...a nimam nobenega več. 
Če bi se komu zahotelo: Obhodnico se lahko opravi v enem kosu, lahko se jo podaljša, lahko v dveh delih ( nočitev!)...uradno je dolga 25 km, a v vsakem primeru se moraš vrniti na neko izhodišče in to ti zadevo lahko podaljša na dvakratnik...odvisno od variante...call me!
Današnjih 15 fotk 

Mejte se skrajno lepo, LP, vencelj 

Ni komentarjev:

Objavite komentar