nedelja, 2. oktober 2011

(Gorsko) tekaški vikend

Umik...
tokrat že v petek popoldne.  Spodnje Danje. Dopoldne so strokovnjaki zaključili projekt ogrevanja "najinega štuka" (postavitev kamina na svoje mesto...) in firbec naju je vlekel gor, da nisva hotela več zamuditi časa do sobote zjutraj.
Sobotno dopoldne je zaznamoval v manjših krajih redek in zato za prebivalce toliko bolj zanimiv dogodek: šranga. (Spomini: jutri bo minilo 24 let, kar so jo postavili meni.)
Za popoldne pa je padla odločitev: z avtom do Torke, nato Romana (s Taro) počasi na Ratitovec, jaz pa s tempom naprej, "pobrat" najbližje žige Obhodnice Ratitovec . Gorsko- tekaško sem obdelal Kosmati vrh   ter planini  Klom in Pečana.
Čudovito vreme se je nadaljevalo tudi v nedeljo.  Za pot s Soriške planine čez Kačji rob, Kremant in Altemaver (žigi obhodnice) do koče na Ratitovcu sem rabil eno uro (markirana 3 ure) in za povratek 50 minut.
Lep trening, a ponovno se je potrdilo, da sem le tekač...hribi mi ne gredo od nog. Lahkotno čez skale in korenine, po planinskih poteh, ki so dovolj ravne za tek. Klanci pa eno samo matranje: hoja, grizenje kolen, v glavi pa vprašanja v stilu: kaj mi je tega treba. Na srečo pretehta čudovito okolje in krasno vreme.
Ja, še en del me čaka: hribi okrog Soriške planine. Če bo še vreme držalo in bi imel kako prosto popoldne, bi lahko obhodnico zaključil v kratkem...

Ni komentarjev:

Objavite komentar