petek, 7. julij 2017

Z Zalega loga na Ratitovec...

je pot kar krepko pokonci. Na 5,4km se dvigne za skoraj 1200 višinskih metrov.
Prejšnjo soboto je bil to začetni del moje poti, katero sem potem nadaljeval čez Mosti in Rastovko v Dražgoše, od tam čez Sv.
Križ v Selca in po poteh za Soro nazaj na Zali log.
Med vzponom na Ratitovec sem prehitel skupinico iz Štajerske, pot pa je bila lepo vzdrževana, tudi pokošena, bržkone zaradi prazničnega pohoda teden prej.
Trasa iz Ratitovca do Dražgoš je tudi del moje poti po hribih okrog naše doline in svoji izmeri sem tokrat dodal dobrih 14km, poleg tega pa je bil ta del zelo intenziven... lahko bi rekel tudi, da je bil kvaliteten trening hitrosti. Tega se mi zadnje čase manjka. Borisov klic nekje pod Klomom je bil dovolj za pospešek. V Dražgošah sva se dobila, srečanja po več letih sem bil izjemno vesel... hvala, Zajc... pa še kdaj!
Za tokratni krog se mi je naprava ustavila pri dobrih 33km.
Izmeriti moram še del iz Rovt do Črnega kala in iz Petrovega Brda do Ratitovca. Brez tega sem sedaj na 72km.



Ni komentarjev:

Objavite komentar