sreda, 10. maj 2017

Mika me izmera...

...in še, mislim da končno izpolnjujem vse pogoje za to.

Krog po hribih okrog Selške doline

 Trasa zajema vse "pomembnejše" točke, ki "omejujejo" Selško dolino, da jih kar naštejem: Ratitovec, Soriška planina, Petrovo brdo, Porezen, Črni vrh, Blegoš, Lubnik, Škofja Loka, Križna gora, Čepulje, Sv. Mohor, Dražgoše...
 Samo dvakrat sem opravil s celoto: prva je bila solo izvedba leta 2009 (v prvem delu iz Dražgoš do Lubnika me je spremljal Štefan), naslednje leto sva traso premagala v obratni smeri z Gregorjem ((poročilo GG).
 Kasneje sem po teh lepih poteh hodil še večkrat, tudi lep del UPT gre po isti trasi, vendar se nikoli več nisem lotil celotne, v enem kosu.
 Vedno pa se mi je zastavljalo vprašanje, koliko so približne izmere, da je pot dolga 85 km, točne. Mislim, da imam sedaj vse, kar rabim, da traso izmerim. Zadnjo dilemo glede vzdržljivosti baterije sem (mislim da) razrešil s power bank.
 Prihaja čas, da preverim, na kako trdnih temeljih stoji moj "mislim da"...
 Spodnje slikce so bile slikane v nedeljo na poti iz Danj na planino Spodnji Jirn, naprej čez Altemaver na Ratitovec in nazaj čez Kremant na Danjarsko planino...( (nekaj podatkov in še nekaj fotk). Samo za občutek!




Ratitovec






 😏😕...sedaj sem objavil....torej ni več poti nazaj...
 Je pa motivacija za naprej👍😉


Ni komentarjev:

Objavite komentar